کد خبر: 316626
۰
۰
نسخه چاپی

آیت الله جوادی آملی از خدمات علی لاریجانی قدردانی کرد

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید در پیام آیت الله جوادی آملی آمده است: مرقوم شریف واصل و از بذل عنایت تقدیر می‌شود؛ آنچه در طی سالیان متمادی در خدمت نظام اسلامی به ویژه به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی سپری کردید درختی غرس نمودید که حاصل آن میوه آزادی و خدمت بود، اکنون باید کوشید محصول آن حاصل را که شربت اخلاص و سپاس به درگاه خدای سرمدی است فراهم و نوشید که چنین نوشیدنی گواراست.

آیت الله نوری همدانی و آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید نیز طی روزهای گذشته در پیام‌های جداگانه‌ای از خدمات علی لاریجانی در سه دوره ریاست مجلس تقدیر و تشکر کردند.

در پیام آیت الله نوری همدانی آمده‌است: جنابعالی در ٣ دوره نمایندگی از طرف مردم شریف استان قم و مدیریت مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشته‌اید و خدمات فراوانی را به انجام رسانده‌اید که امروز خدمت به مردم و این نظام ولایی اسلامی توفیق بزرگی از جانب پروردگار متعال محسوب می‌شود.

همچنین درمتن پیام آیت الله مکارم شیرازی آمده‌است: جنابعالی در مدیریت دوازده ساله مجلس، خدمات فراونی به قوه مقننه داشته‌اید و نظرات شما در بسیاری از مسائل سیاسی کشور راهگشا بود. اینجانب به نوبه خود از زحمات شما تشکر کرده و امیدوارم از وجودتان در نهادهای مهم کشور استفاده شود.

علی لاریجانی در دوره‌های هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی ریاست قوه مقننه را بر عهده داشت.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید