کد خبر: 316799
۰
۰
نسخه چاپی

تولیت های اماکن مذهبی قم اجرای پروتکل های بهداشتی را مدیریت کنند

به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی استانداری قم بهرام سرمست با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران از روند اجرای طرح بازگشایی صحن های شریف اماکن مقدس بازدید کرد.

استاندار قم در حاشیه این بازدید با اشاره به علاقه فراوان مردم برای بازگشایی و حضور مجدد در فضای متبرک اماکن مقدس، اضافه کرد: برنامه ریزی دولت در ستاد ملی کرونا بر بازگشایی مرحله ای این اماکن است که در مرحله بازگشایی صحن ها، مردم در صحن مطهر حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران حضور یافتند.

سرمست با بیان نقش مردم در اجرای طرح های مقابله با شیوع ویروس کرونا، افزود: انتظار داریم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم، مدیریت و مراقبت بر اجرای این پروتکل ها توسط تولیت های آستان های مقدس و مسجد مقدس جمکران صورت بگیرد تا شاهد بهبود وضعیت کنترل این بیماری در آینده نه چندان دور باشیم.

وی ادامه داد: مردم و گروه های مختلف در طرح بازگشایی مجدد حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران به خوبی بر رعایت پروتکل های بهداشتی دقت نظر دارند.

در پی شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه ۹۸، محدودیت هایی برای ورود زائران به اعتاب مقدس از جمله حرم حضرت معصومه (س) ایجاد شد که در نهایت با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، از ۲۶ اسفندماه فعالیت و میزبانی تمام اعتباب مقدس از پذیرش زائران متوقف شد.

درب های اماکن مذهبی قم صبح امروز همزمان با سایر اماکن مذهبی کشور به روی زائران و مجاوران باز شد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید