کد خبر: 316841
۰
۰
نسخه چاپی

چهل‌وسومین شماره فصلنامه الهدی در عراق منتشر شد

به گزارش قم پرس، از مهمترین مطالب چهل‌وسومین شماره فصلنامه «الهدی» سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی براینکه «حادثه کرونا نباید موجب غفلت ما از ظلم و ستم قدرتمندان دنیا به ملت‌های مختلف از جمله مردم فلسطین و یمن شود.» است.

در بخشی دیگر، یادداشتی به قلم محمد صادق الهاشمی با عنوان «کرونا و انسانیت دروغین غرب» آمده است. ارائه نکاتی در مورد تفکر و گفتمان مقاومت، نقش امت در تاسیس حکومت اسلامی، شهید محمد باقر صدر، راه‌های تأسیس پایگاه مردمی از نظر شهید محمد صادق صدر و درس‌هایی در مورد آگاهی از زندگی شهید محمد باقر حکیم از دیگر مطالب این شماره از نشریه است.

حوزه علمیه و نقش آن در رهبری جامعه، حوزه‌ها و نقش آنها در رهبری جهان نوشته محمد مهدی آصفی، بزرگان حوزه علمیه و اتحاد امت و حوزه علمیه در مقابله با انحراف فکری از دیگر مطالب این مجله برشمرده می‌شود.

در ادامه مطالب چهل‌وسومین شماره فصلنامه «الهدی»، مطالعات فکری با مواردی چون موانع فهم قرآن، توسعه علم رجال در مکتب فقهی حله، عدالت اجتماعی از نظر اهل بیت(ع) ودرس‌هایی از زندگی امام جواد(ع) و همچنین، بزرگان حوزه علمیه آمده است.

مجله «الهدی» بارزترین مجله حوزه نجف و مورد استقبال و درخواست محافل مختلف حوزوی و فرهنگی و فکری عراق است که در طول سال‌های گذشته توانسته است سطح و جایگاه علمی خود را حفظ کند.

این مجله در میان دفاتر علما و مراکز فرهنگی مهم و دانشگاه‌های عراق توزیع می‌شود و بخشی از آن نیز در کتابخانه‌های وابسته به مرکز مطالعات حوزوی الهدی، به فروش می‌رسد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید