کد خبر: 316855
۰
۰
نسخه چاپی

حوادث رانندگی در قم ۲ فوتی و ۹ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی فراهانی عصر سه‌شنبه در گفت‌وگویی افزود: ظهر امروز در ساعت ۱۳:۲۲ تصادف یک دستگاه پژو ۲۰۶ با عابران در بلوار غدیر روبروی بوستان علوی به مرکز فوریت‌های پزشکی قم گزارش شد.

وی ادامه داد: این تصادف متاسفانه منجر به فوت یک مرد با سن حدود ۵۰ سال و مصدومیت شدید نفر دوم که حدود ۳۵ سال داشت شد که شواهد اولیه حکایت از آن دارد که عابران پیاده از کارگران شهرداری بوده‌اند.

فراهانی افزود: در این حادثه راننده خودرو سواری نیز دچار آسیب شد که هر ۲ مصدوم پس از دریافت اقدام‌های درمانی لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی با ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس قم گفت: در یکی دیگر از حوادث امروز نیز در ساعت ۱۴:۰۲ و در آزادراه تهران به قم روبروی بهشت معصومه تصادف ۲ خودروی پراید منجر به فوت یک مرد ۴۰ ساله و مجروحیت شدید دو نفر دیگر شد که هر دو مصدوم نیز پس از دریافت اقدام‌های درمانی توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.

فراهانی افزود: در ساعت‌های اخیر واژگونی خودروی پراید در محور قم-سلفچگان از دیگر حوادث رانندگی شاخص بود که این تصادف نیز باعث آسیب به پنج نفر شد که جهت انتقال مصدومین این حادثه علاوه بر آمبولانس زمینی، بالگرد اورژانس به محل اعزام شد.

وی با اشاره به روند نگران‌کننده افزایش تصادف‌های جاده‌ای و شهری در قم ضمن درخواست از رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: با توجه به حجم ماموریت های اورژانس، از همشهریان تقاضا داریم در زمان تصادف، از وجود مصدوم مطمئن شده و سپس با ۱۱۵ تماس بگیرند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید