کد خبر: 317088
۰
۰
نسخه چاپی

۳۰ زندانی به همت ستاد دیه قم آزاد شدند

رضا مرادی پور روز ‌شنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ افزود: این مبلغ با برگزاری جلسه‌های صلح و سازش ۱۳ میلیارد ریال از طریق گذشت شکات، پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با کمک خیران و یک میلیارد، ۳۵۰ میلیون ریال نیز از طریق پرداخت وام قرض‌الحسنه و پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال از طریق خانواده زندانیان، تامین شده‌است.

وی با بیان این‌که از تعداد ۳۰ زندانی آزاد شده،‌ ۲۹ نفر مرد و یک نفر زن می‌باشد، اضافه کرد: از این تعداد، یک نفر زندانی دیه غیرعمد،‌ ۲۵ نفر زندانی جرایم مالی و چهار نفر زندانی نفقه بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر ۱۱۰ زندانی غیرعمد در زندان‌های قم هستند که بدهی نیمی از این تعداد مشمول ستاد دیه می‌شود و بدهی سایر افراد رقم‌های درشت است.

به گفته مرادی پور، با توجه به شیوع ویروس کرونا،‌ آیین گلریزان امسال با تبلیغ در فضای مجازی و دیدار حضوری با برخی خیران انجام شد.

وی افزود: در راستای این برنامه ۱۸ میلیارد ریال جمع‌آوری شد که ۲ میلیارد ریال نسبت به سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

وی با بیان این‌که در سال گذشته ۲۵۴ تن به همت ستاد دیه این استان آزاد شدند، گفت: بدهی این افراد ۸۲ میلیارد ریال بود که ۳۴ میلیارد ریال به‌وسیله گذشت شکات، ‌۳۸ میلیارد ریال با پرداخت وام قرض‌الحسنه و کمک خیران و ۱۰ میلیارد ریال نیز از سایر منابع تامین شد.

ستاد دیه استان قم با شماره‌حساب‌های بانک ملی ۰۲۰۱۲۳۱۶۱۸۰۰۹، بانک ملت ۱۸۲۲۲۸۸۷۲۴ و بانک تجارت ۱۵۳۰۰۸۵۵۹۳، شماره کارت‌های ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۲۵۷۶۶۲۳ بانک تجارت و ۶۰۳۷۹۹۷۵۶۰۰۰۰۸۸۸ بانک ملی و شماره تماس ۳۷۷۲۲۶۶۶ آماده دریافت کمک‌های خداپسندانه مردم قم برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید