کد خبر: 319249
۰
۰
نسخه چاپی

اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم برگزار شد

دبیر پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: ۴۷۰ اثر از ۱۱۰ خبرنگار به دبیرخانه این جشنواره در ۲ بخش اصلی و ویژه ارسال شد که از این تعداد ۳۱ اثر به‌عنوان آثار برگزیده این جشنواره معرفی و موردتقدیر قرار گرفت.

سید جواد اشرفی ادامه داد: بخش اصلی این جشنواره شامل خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه، عکس خبری، گزارش تصویری، ژورنالیسم تلویزیونی و مستند و بخش ویژه آن نیز شامل چهار موضوع «قم سرآمد ایثار و شهادت»، «فرهنگ شهروندی»، «حجاب و عفاف» و «گام دوم انقلاب، جوان‌گرایی و گردش نخبگان» بود.

وی با اشاره به اعلام فراخوان این جشنواره در آذرماه سال گذشته گفت: در این زمان آثار جمع‌آوری و مقرر شد تا که مراسم اختتامیه این جشنواره اواخر دی‌ماه ۹۸ برگزار شود که شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی موجب شد که این مراسم به تعویق بیافتد.

اشرفی ادامه داد: مراسم اختتامیه این دوره برای اسفندماه سال گذشته برنامه‌ریزی شد که شیوع کرونا و محدود شدن برگزاری اجتماعات، مراسم اختتامیه جشنواره نیز برای دومین بار به تعویق افتاد.

دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم، بابیان اینکه در ابتدای سال جاری برگزاری مراسم اختتامیه به‌صورت مجازی نیز موردبررسی قرار گرفت یادآور شد: طی گفت‌وگوهایی که با مدیران و اهالی رسانه صورت گرفت تصمیم بر این شد که برگزاری مراسم تا مساعد شدن شرایط به تعویق بیفتد.

۳ درصد رسانه‌های دارای مجوز کشور متعلق به استان قم است. از ۴۲ خبرگزاری کشور، بیش از ۱۵ خبرگزاری در قم دارای نمایندگی است، ضمن اینکه از ۱۷۲ روزنامه دارای مجوز برای توزیع سراسر، حدود ۱۰ روزنامه سراسر در قم دارای دفتر نمایندگی است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید