کد خبر: 319348
۰
۰
نسخه چاپی

نامه موسوی خوئینی‌ها اثری جز پرکردن سبد رسانه‌ای معاندان ندارد

به گزارش قم پرس در واکنش به انتشار نامه سرگشاده سیدمحمد موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب، نوشاد نوشادی، رئیس شورای هیئات مذهبی کشور یادداشتی را به خبرگزاری مهر ارسال نموده است که در ادامه می‌خوانید؛

نامه سرگشاده حجت الاسلام خوئینی مصداق «کلمه حق یراد بها الباطل» می‌باشد، چرا که در آن از اوضاع فرهنگی و اجتماعی کشور و اوضاع بد اقتصادی میان طبقات مردم گلایه کرده اند. اول آنکه رهبر عظیم الشأن ما، بیش از هر مسئول فرهنگی و اجتماعی از عملکرد بد و اوضاع نگران کننده اجتماعی و فرهنگی با تعابیر مختلف ابراز نگرانی فرموده اند و ثانیاً اگر ناراحتی حجت الاسلام خوئینی‌ها صرفاً از سر دلسوزی بوده پس چرا علنی شده است؟! ثالثاً اکنون که بزک شیطان بزرگ و ظلم عده ایی قلیل، بر مردم امریکا کنار رفته است و دنیا در حال درس گرفتن از مدیریت سرمایه داری و لیبرالیستی می‌باشد و ناکارآمدی زر و زور به جهانیان در حال اثبات است به ناگاه نامه‌ای به رهبری که مدیریت کلان مظلومان و حمایت از آزادگان را در عالی‌ترین مرتبه به سوی تمدن سازی اسلامی راهبری می‌فرمایند و مستکبرین منطقه‌ای از صدام و قذافی و حسنی مبارک و… سرنگون شده اند و در صورت حفظ ظلم ستیزی مردم دنیا بعد فروپاشی کمونیسم شاهد اضمحلال لیبرالیسم خواهند بود، حواس مردم را از جریان بیداری دینی دنیا که مبتنی بر مساوات و برابری می‌باشد به سمت هادی دوران و سکان دار و امید مستضعفان نشانه می‌رود.

هیئات مذهبی به عنوان پشتوانه ولایت، بر اساس مصالح به دنبال کالبد شکافی و نبش قبر جریان فکری فرد نگارنده نامه و هم کیشان ایشان نیستند، اما اگر اقتضا کند مطالبی را به سمع ملت شریف ایران می‌رسانیم.

امروز که کشور نیازمند بسیج همه امکانات برای مبارزه با فقر و فساد و تبعیض است، به جای ایفای جهادی مخلصانه و برخاسته از درک شرایط منطقه و جهان، محتاج همکاری و همصدایی همه به خصوص صاحبان و مدعیان انقلاب و خواص هستیم که اگر در این پیچ تاریخی، عزم همگانی بر حفظ دستاوردهای نظام مقدس قرار نگیرد، زحمات و مجاهدت‌های امام راحل و شهدا عزیزمان از بین خواهد رفت. نیاز امروز همه آزادگان و دلسوزان کشورمان، بیش از هر زمان دیگر حفظ وحدت ملّی و یکصدایی مسئولان و خواص است. همان‌طور که مقام معظم رهبری تاب آوری مردم را تحسین فرمودند، موید این نکته بدیهی است که معظم له بیش از هر فرد دیگر از اوضاع اجتماعی و فرهنگی مردم آگاه اند و نوشتار حجت الاسلام خوئینی‌ها مملو از بدیهیات بوده و جز پر کردن سبد رسانه‌ای دشمن و خوشحالی معاندان اثری نداشته و نخواهد داشت. مردم فداکار و مؤمن ایران عزیز بحمداللّه در زیر پرچم اسلام و انقلاب علی‌رغم ناکارآمدی دولتهایی که امثال آقای خوئینی‌ها اتاق فکر و پشتیبان شان بودند، بحمدلله ملت متحدند.

در چنین شرایطی حرف زدن و اقدام کردن هوشیاری بیشتری می‌طلبد و اندک غفلتی دشمنان داخلی و خارجی را در سوءاستفاده و سوء نیت خود گستاخ می‌سازد. همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند: «امروز هوشیاری و دقت و اخلاص بیشتری به کار گیریم و نگذاریم وحدت و انگیزه این ملت بزرگ و قهرمان خدای نخواسته با غفلت ما مخدوش شود.»

در خاتمه یادآوری می‌کنیم ماهیت این گونه نامه‌ها، فقط ظلم به رهبر معظم انقلاب اسلامی نیست، بلکه انحراف در مسیر و راه انقلاب اسلامی و بنیان گذار کبیر انقلابمان است و هیئات مذهبی کشور به عنوان پرچمداران ولایت تحمل این موارد را ندارند، چرا که امروز روز پاسخگویی دولتها و مجریان می‌باشد نه چیز دیگر و طرح مطالب انحرافی.


والسلام علی من اتبع الهدی

نوشادی، رئیس شورای هیئات مذهبی کشور

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید