کد خبر: 321438
۰
۰
نسخه چاپی

رشد ۴۴۳ درصدی ترافیک پست لجستیک قم

ابوالفضل باقری منش روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه شیوع کرونا، حجم فعالیت‌های این اداره کل را به‌صورت چشمگیری افزایش داده است، افزود: ۱۷ هزار و ۴۲۹ بسته کوچک سفارشی و پیشتاز توسط پست استان به مقاصد موردنظر ارسال‌شده است که این تعداد در سال گذشته تنها سه هزار و ۲۱۲ مورد بوده است.

وی پست لجستیک را بازوی توانمند تجارت الکترونیک دانست و تاکید کرد: پست لجستیک بخشی از فرایند زنجیره تأمین است که برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل موثر و کارای مراحل انبارش کالا یا مرسوله، بسته‌بندی و پردازش اطلاعات از(تولیدکننده) یا فرستنده تا(مصرف‌کننده) یا گیرنده به‌منظور تامین نیاز مشتریان به عهده دارد.

مدیرکل پست قم، اظهار داشت: پست لجستیک باهدف ساماندهی و به‌روزرسانی خدمات و سرویس‌های مشابه نظیر پست بار، بار انبوه و امانات تجاری که به شکل‌های گوناگون در واحدهای اجرایی پستی در سراسر کشور در قالب سرویس‌های نوین ایجادشده است.

باقری منش تاکید کرد: ارائه خدمات نوین به‌منظور افزایش پاسخگویی به نیاز بازار و باهدف توسعه کمی و کیفی تولید خدمات با استفاده از امکانات دولتی و همکاری بخش خصوصی از دیگر اهداف پست لجستیک است.

وی بابیان اینکه ظرفیت‌های پست لجستیک قم در اختیار واحدهای تولیدی این استان است، گفت: پست لجستیک با انعقاد قرارداد با شرکت‌های تولیدی علاوه بر ارائه خدمات ارسال کالا و مرسولات به سراسر کشور، خدمات انبارش و بسته‌بندی کالاها برای ارسال نیز ارائه می‌دهد.

پست لجستیک قم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۶ در قم با حضور مدیرعامل وقت شرکت ملی پست ایران به بهره‌برداری رسید.

«ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید