کد خبر: 321522
۰
۰
نسخه چاپی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از پشتوانه‌های نظام است

به گزارش قم پرس سید علی آقازاده روز یکشنبه در نشست چهلمین سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: این شورا در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در ایجاد همبستگی تشکل‌ها و جناح‌های سیاسی در برگزاری مراسم و آئین‌های با صداقت و ایجاد تمهیدات لازم برای حضور مستمر مردم در پاسداری از دستاوردهای انقلاب و ارزشهای آن و نیز اعلام مواضع نظام جمهوری اسلامی نسبت به سیاست‌های استکبار جهانی نقش برجسته‌ای را ایفا کرده است.

وی ادامه داد: تمامی افراد در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کار بزرگ فاخر فرهنگی در مجموعه انقلاب اسلامی انجام می‌دهند و با وجود کمبود نیرو و تجهیزات توانستند خلأ این حوزه را جبران کنند. هرچه جلوتر می‌رویم شرایط به لحاظ گسترش موج فرهنگی بهبود پیدا می‌کند و امیدواریم مشکلات کاهش نیرو و تجهیزات در این شورا نیز هرچه سریع‌تر برطرف شود.

استاندار مرکزی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از حیث فعالیت‌های انجام شده در بین استان‌های کشور از جایگاه خوبی برخوردار است.

آقازاده افزود: راهپیمایی‌های بسیاری در استان توسط شورای هماهنگی تبلیغات استان برگزار شده است اما متأسفانه موضوع کرونا موجب شد تا روز قدس راهپیمایی امسال برگزار نشود اما با فعالیت شورا در فضای مجازی و مردم تا حدی این مهم جبران شد.

استاندار مرکزی افزود: امیدواریم این بیماری هرچه زودتر ریشه کن شود و شاهد فعالیت‌های اقتصادی، معیشتی و فرهنگی مردم در استان باشیم.

آقازاده با بیان اینکه امکان برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم و مناسبت‌های عید قربان و غدیر همانند سال‌های گذشته وجود ندارد، تاکید کرد: امیدواریم با اجرای محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و مسئولین بتوان از این شرایط خارج شد و بازگشت به شرایط عادی فراهم شود.

به گفته وی در اعیاد قربان تا غدیر باید برنامه‌های مناسب با ضوابط بهداشتی برگزار شود تا بتوان شرایط به زندگی عادی و طبیعی بازگردد و سایر فعالیت‌ها روند خوبی پیدا کنند..

رئیس شورای هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست با بیان اینکه نزدیک به چهل سال از تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل می‌گذرد، اظهار کرد: بیش از ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت ۱۲ مرداد و سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی شده بود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامتی مردم تعدادی کمی از آن‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اجرا شد.

حجت الاسلام عباس دانشی حضور کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیت تاریخی امام راحل در خمین و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی، گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با آیت الله محسن اراکی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری و دیدار با آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی را از مهمترین برنامه‌های سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد.

به گزارش مهر، استاندار مرکزی در پا یان این نشست از نمایشگاه دستاوردهای شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی بازدید به‌عمل آورد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید