کد خبر: 321545
۰
۰
نسخه چاپی

اعضای جدید طرح اُسوه مشخص شدند

به گزارش قم پرس، پس از اعلام فراخوان عضوگیری جدید طرح اُسوه از بین قاریان و حافظان ممتاز زیر ۱۲ سال که از ۲۲ اردیبهشت تا ۵ تیرماه ادامه داشت، ۱۱۰ نفر موفق به ثبت نام در سامانه و ارسال اثر تلاوت شدند که پس از سه مرحله ارزیابی و داوری، ۲۹ نفر از ایشان با کسب نصاب لازم، به عضویت طرح اُسوه درآمدند.

بنابراین گزارش، در فرآیند ارزیابی فنی تلاوت و حفظ متقاضیان در این سه مرحله، اساتید برجسته قرائت: عباس امام جمعه، غلامرضا شاه‌میوه، مهدی عباسی، علی اکبر کاظمی و محمدتقی میرزاجانی، همچنین در بخش مصاحبه عقیدتی حجج اسلام مهدی کریمی، مهدی متانت و مجتبی علی‌خانی مشارکت داشتند.

گفتنی است، تمامی مراحل آزمون و ارزیابی به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار شده است.

لازم به ذکر است، طرح آموزشی تربیتی اُسوه از برنامه‌های موفق قرآنی کشور است که به همت جامعه فرهنگی قرآنی عصر و با همکاری شورای عالی قرآن از سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرده است. از مهم‌ترین اهداف طرح اُسوه، تربیت قاریان، حافظان و مبلغان قرآنی در تراز انقلاب اسلامی است که از حیث فنی و شخصیتی، سرآمد بوده و در عرصه ملی و بین‌المللی جریان‌ساز باشند.

دبیرخانه طرح اُسوه، پیش از این با برگزاری دوازده دوره حضوری و برنامه‌های مشاوره‌ای و غیرحضوری در فواصل دوره‌ها برای حدود ۹۰ قاری و حافظ نوجوان و جوان شامل اعضای رسمی و اعضای افتخاری، بحمدالله توفیقات قابل ذکری کسب کرده است. عضوگیری این طرح ملی، از بین قراء و حفاظ زیر ۱۲ سال، هر دو سال یک بار انجام می‌شود.

اسامی و مشخصات ۱۵ نفر از قاریان و ۱۴ نفر از حافظان کل قرآن که به عضویت طرح اُسوه درآمده‌اند به این شرح است:

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید