کد خبر: 321578
۰
۰
نسخه چاپی

سعیدی: رمز پیروزی نظام اسلامی محبت به اهل‌بیت است

به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار نصرت‌الله لطفی قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، چهلمین سالگرد این شورا را تبریک گفت و اظهار داشت: فردی که به شرایط زمان خودآگاه باشد دچار لغزش‌ نخواهد شد، آگاهی تنها سدی است که می‌تواند مقابل لغزش‌های موجود تاثیرگذار باشد.

وی اضافه کرد: به‌طورکلی برای انجام دادن هر ماموریتی انسان لازم است اطلاعات، دانستنی‌ها و آگاهی‌هایی داشته باشد که از مهم‌ترین این‌ها زمان‌شناس بودن است.

سعیدی با تاکید بر اینکه برخی وقت‌ها نداشتن آگاهی منجر به انحراف می‌شود، گفت: از نگاه امام علی(ع) زمان‌شناس بودن یکی از محورهای مهمی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی افزود: سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، نظارت و راهبری ازجمله محورهای اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که این شاخصه‌ها مشخص می‌کند که این شورا درواقع موظف است که ایام‌الله را در یادها زنده نگه‌دارد هم ایامی که در تقویم اسلامی ثبت و هم ایامی که در تقویم ملی ثبت‌شده یا اتفاق‌هایی که رخ می‌دهد و در تقویم هم‌جایی ندارد.

امام‌جمعه قم یادآور شد: این شورا از همان ابتدا به ترویج مکتب اهل‌بیت(ع)، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ شور انقلابی و نقش مستمر مردم درصحنه توجهی ویژه داشته است به همین علت منحصر به مناسبت‌های تقویمی نیست.

سعیدی با تاکید بر اینکه شورونشاط دینی و انقلابی مردم باید با بصیرت و آگاهی حفظ شود، عنوان کرد: اوج این بصیرت، آگاهی و هماهنگی در حوزه تبلیغات را در ۹ دی سال ۸۸ مشاهده کردیم که یکی از قله‌های پرافتخار مردم در مقابل توطئه دشمن است، از توطئه‌هایی که انجام شد ایجاد تنش در درون و حمایت از بیرون بود که با وحدت و حمایت مردم این توطئه‌ها به نتیجه نرسید و امروز نیز اصحاب آن توطئه جزو منزوی‌های منفور جامعه هستند.

وی ادامه داد: اگر این افراد فتنه‌گر کشورهای دیگری بودند با آن‌ها برخوردهای دیگری می‌شد اما در ایران اسلامی، شاهد برخورد کریمانه رهبری با این افراد هستیم که این نوع برخورد برگرفته از تعالیم دینی است.

وی تصریح کرد: خط نفاق و وابسته به غیر، دل‌بسته به آمریکا و منتظر اشاره اروپا و علاقه‌مند به مذاکره با آن‌ها در میان مردم هیچ جایگاهی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شکل‌گیری جمهوری اسلامی ایران با مواضع روشن و واضحی که حضرت امام و ملت عزیز داشتند حمله‌ها به‌نظام و مردم ایران به اشکال مختلف دنبال شد به همین علت باید در همه عرصه‌ها دشمن، جبهه و سنگرها را شناخت و مقابل حمله‌ها قرارگاه تشکیل داد؛ در عرصه فرهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک قرارگاه مقابل جنگ تبلیغاتی دشمن است.

سعیدی اضافه کرد: امروز دشمن با تعجب بسیاری روبه‌رو است که چگونه نظام اسلامی بااین‌همه تهاجم همچنان زنده است درحالی‌که دشمن موضوع ولایت و عشق و محبت مردم به اهل‌بیت را نمی‌فهمد و نمی‌تواند بفهمد رمز پیروزی ما محبت و وابستگی به اهل‌بیت و در ذیل آن ولایت‌فقیه است، امروز شرط مهم برای منتظران امام زمان(عج) اطاعت از ولایت‌فقیه است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید