کد خبر: 321598
۰
۰
نسخه چاپی

قله آگاهی و بصیرت ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ نمایان شد

به گزارش قم پرس آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر دوشنبه در دیدار نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به چهلمین سال تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیاست گذار و برنامه ریز اصلی ایام الله و روزهای خاص در انقلاب اسلامی در این چهار دهه بوده و تلاش‌های این شورا زمینه زنده نگه داشتن این روزهای تاریخی در اذهان عمومی را فراهم کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به فتنه ۸۸ و نقش مردم در خنثی شدن توطئه‌های دشمنان گفت: رهبر معظم انقلاب پس از فتنه ۸۸ ضمن تقدیر از آیت‌الله جنتی، فرمودند که مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی این سال‌ها همچنان در خط درست و صراط مستقیم حرکت کرده و لحظه‌ها را شناخته است.

وی افزود: مشکل بعضی بی‌ایمانی، بی شوقی و بی‌محبتی نیست بلکه مهم این است که لحظه شناس نیستند.

آیت الله سعیدی آگاه بودن نسبت به زمان را سدی در برابر لغزش‌ها عنوان کرد و افزود: اوج بصیرت، آگاهی و هماهنگی در حوزه تبلیغات را در ۹ دی سال ۸۸ مشاهده کردیم که یکی از قله‌های پر افتخار مردم در مقابل توطئه دشمن است.

وی افزود: ملت ایران با وحدت و همدلی با توطئه‌های دشمنان مقابله کردند و امروز همان افرادی که آن توطئه‌ها را رقم زدند جزو منفورترین افراد در بین مردم هستند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید