کد خبر: 321663
۰
۰
نسخه چاپی

کارگاه بین المللی مدرسه تابستانی آنلاین خاورمیانه برگزار می‌شود

به گزارش قم پرس، انجمن علوم سیاسی ایران با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی کارگاه بین المللی مدرسه تابستانی آنلاین خاورمیانه (۱۳۹۹) تغییر نظم جهانی و خاورمیانه در تقاطع‌ها "رویکردی ایرانی‌محور" را برگزار می‌کند.

در طول مدرسه تابستانی آنلاین خاورمیانه، شرکت‌کنندگان اطلاعات و آگاهی عمیقی از مسائل کلیدی و تعیین کننده در زمینه‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی و همچنین روند تصمیم سازی و تصمیم‌گیری در سیاست‌خارجه ایران نسبت به خاورمیانه پیدا خواهند کرد.

متقاضیان باید علاقه‌ای کلی به مطالعات ایران، تجزیه و تحلیل سیاست خارجی و مسائل خاورمیانه داشته باشند.

سخنرانی‌ها و ارائه‌ها به زبان انگلیسی انجام خواهد شد.

در این کارگاه آموزشی، اساتید سطح یک دانشگاه و پژوهشگران برجسته در حوزه سیاست‌خارجی ایران و کشورهای خاورمیانه به تدریس می‌پردازند. این اساتید عبارتند از: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، سید محمدکاظم سجادپور مشاور وزیر امور خارجه، سیدجلال دهقانی فیروزآبادی دانشگاه علامه طباطبایی، کیهان برزگر دانشگاه علوم تحقیقات تهران، داود فیرحی دانشگاه تهران، ناصر هادیان دانشگاه تهران، محسن اسلامی دانشگاه تربیت مدرس، کیومرث اشتریان دانشگاه تهران، مسعود موسوی شفائی دانشگاه تربیت مدرس، محسن شریعت‌نیا دانشگاه شهید بهشتی، حسن احمدیان دانشکده مطالعات جهان، سعید خطیب‌زاده مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی، حمیدرضا عزیزی فلوشیپ آلکساندر فون هومبولت، علی‌اکبر اسدی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، ولی گل‌محمدی دانشگاه تربیت مدرس و جمع دیگری از اساتید و پژوهشگران مطرح در این کارگاه بین المللی مشارکت خواهند داشت.

اطلاعات ثبت‌نام:
مهلت ثبت نام آنلاین از ۱۵ الی ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ خواهد بود.
هزینه ثبت‌نام عادی برای متقاضیان ایرانی ۵۰۰ هزار تومان و برای دیگر ملیت‌ها ۸۰ دلار است.
اطلاعات تماس:
http://www.ipsa.ir
Ipsa۸۹@yahoo.com

مسئول ثبت نام و هماهنگی:
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
شماره تماس: ۹۸۹۰۱۹۶۸۹۹۶۴+

پس از ثبت نام متقاضیان گرامی در گروهی در واتس‌اپ عضو خواهید شد تا اطلاعات به صورت آنلاین درباره کارگاه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

نرم‌افزار آنلاینی که برای این کارگاه بین المللی از آن استفاده خواهیم کرد، سامانه آنلاین دانشگاه علامه طباطبایی خواهد بود.

از تمامی متقاضیان تقاضا شده است تا برای ثبت نام و پیگیری برای شرایط حضور در این کارگاه بین المللی از طریق شماره تماس واتساپی و ایمیل معرفی شده اقدام کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید