کد خبر: 321674
۰
۰
نسخه چاپی

احیای امر به معروف و نهی از منکر باید در طول سال مورد توجه باشد

به گزارش قم پرس حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: سید الشهدا (ع) برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیدند و اگر امروز شیعه زنده است و در دنیا حرفی برای گفتن دارد، به برکت قیام سیدالشهدا (ع) است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به اینکه در ۱۴۰۰ سال گذشته فرهنگ عاشورا بواسطه عزاداری‌های محرم توسط شیعیان زنده نگه داشته شده است گفت: همه شیعیان امسال نیز دغدغه دارند که با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا چگونه باید ایام عزاداری امام حسین (ع) را با شکوه برگزار کنند.

وی با اشاره به نامگذاری دهه اول محرم بنام دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: جامعه اسلامی انتظار دارد هفته امر به معروف و نهی از منکر نیز مورد توجه قرار گیرد و این حساسیت در طول سال نیز بایدوجود داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی افزود: ادارات استان هر کدام مسئولیتی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر بر عهده دارند، اما به نظر می‌رسد در این زمینه نیازمند هماهنگی بیشتر هستیم و قانونی در این حوزه باید وضع شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید