کد خبر: 321827
۰
۰
نسخه چاپی

دوره آمادگی آزمون مشاوره خانواده قوه قضائیه برگزار می شود

به گزارش قم پرس به نقل از مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، معصومه ظهیری اظهار داشت: بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، زمان ثبت نام در آزمون مشاوران خانواده سال٩٩ از ۱۵ ام تا ۲۱ مردادماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

وی ادامه داد: مطابق این اطلاعیه و با توجه به تسهیل صورت گرفته در شرایط شرکت در آزمون، دانشجویان کارشناسی ارشد و بالاتر رشته مطالعات زنان و طلاب سطح سه مطالعات زنان با دارا بودن شرایط حداقل سن ٣٠ سال و سابقه ٢ سال کار مرتبط می‌توانند از روز چهارشنبه ١٥مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مطالعه دقیق آگهی و ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به امکان شرکت دانشجویان رشته مطالعات زنان در این آزمون برای نخستین بار افزود: فرایند اخذ پروانه مشاوره خانواده در قالب آزمون کتبی در روز جمعه چهار مهرماه از طریق سازمان سنجش و زیر نظر مرکز وکلا و مشاوران خانواده قوه قضائیه و مصاحبه شفاهی (عملی) در زمستان ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه محاکم قضائی در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده مصوب ۱۳۹۳، پرونده‌های اختلافات زوجین و دادخواست‌های طلاق را به مشاورین دارای این پروانه ارجاع خواهند داد، افزود: داوطلبان با توجه به رشته دانشگاهی خود، علاوه بر پاسخ به سوالات عمومی، در حوزه‌های مشاوره روانشناختی، مشاوره حقوقی و مذهبی و مشاوره مددکاری اجتماعی که سوالات آنها به صورت جداگانه طرح خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

ظهیری بیان کرد: دانشکده زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهب با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و جامعه الزهرا (سلام الله علیها) نسبت به برگزاری دوره مجازی آمادگی این آزمون اقدام خواهد کرد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید