‌ آخرین وضعیت کرونا در استان البرز/ ۱۳۶ بیمار بدحال بستری هستند

به گزارش قم پرس، دکتر حسین کریم اظهار کرد: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز هجدهم مردادماه در استان البرز ۱۳ هزار و ۴۰۸ نفر بوده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۳۲ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۵۲۸ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک) در مراکز درمانی استان بستری هستند، افزود: از این تعداد ۲۱۴ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۸۸ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده‌اند که ۷۰ مورد در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.

دکتر کریم با اشاره به اینکه تعداد ۱۲۲ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن پنجاه هستند، گفت: تعداد بیماران بستری شده بدحال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۳۶ نفر رسیده است.

وی افزود: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته هفت بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۷۹۷ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۶۸ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید