کد خبر: 321941
۰
۰
نسخه چاپی

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه اند

به گزارش قم پرس، در سالروز گرامی داشت شهید صارمی و روز خبرنگار معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

به نام خداوندجان وخرد

کزاین برتر اندیشه برنگذرد

هفدهم مرداد که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی، روز خبرنگار نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی است تا این روز بزرگ را به همه خبرنگاران حقیقت‌طلب وحق‌جو صمیمانه تبریک عرض کنم و برای همه فعالان خدوم و بی‌ادعای عرصه خطیر خبرنگاری آرزوی موفقیت روزافزون و شادکامی و تندرستی کنم.

روز خبرنگار یادآور کوشش‌های خالصانه زنان و مردان اندیشه ورزی است که بردبارانه و فروتنانه، تصویرگری زمانه خود را پلی ساخته‌اند به فردایی بهتر و خواستنی‌تر که کژی‌ها وناراستی‌ها در آن رنگ ببازد و راستی‌ها ونیک‌خواهی‌ها بال بگستراند.

بااین نگاه، خبرنگاران وجدان بیدار جامعه اند که در کمال صدق ونصح، واقعیات و رویدادها را چنان که هست به تصویر می‌کشند تا چراغ پیشرفت و تعالی را فراراه آیندگان برافروزند.

خبرنگاران، پیشروان آگاهی‌بخشی و طیفی مؤثر ازاصحاب خرد و اندیشه‌اند که از جوهر جان خویش مایه می‌گذارند و با حق‌جویی و حق‌گویی، فضائل اخلاقی و روش‌های نیکوی انسانی را تبلیغ وترویج می‌کنند و همواره به دوردست‌های فضلیت و اخلاق چشم دوخته‌اند.

در آستاته عید سعید غدیرخم، ضمن تبریک عیدالله الاکبر و آرزوی بهترین‌ها برای همه خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه، ثبات قدم در طریق حق و حقیقت و تندرستی و بهروزی را برای ایشان مسالت دارم.

فَأَمَّا الزَّبَدُ فَیَذْهَبُ جُفَاءً وَأَمَّا مَا یَنْفَعُ النَّاسَ فَیَمْکُثُ فِی الْأَرْضِ (الرعد/۱۷)

عبدالهادی فقهی‌زاده

معاون قرآن و عترت

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید