کد خبر: 322041
۰
۰
نسخه چاپی

ارسال ۱۸۰ چکیده مقاله به همایش جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت

به گزارش قم پرس، سومین نشست شورای گروه فلسفه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با موضوع «بررسی وضعیت موجود همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت» در پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی این پژوهشگاه برگزار و مهم‌ترین محورهای مربوط به این همایش بررسی شد.

در این نشست، عیسی بابامیر «دبیر اجرایی همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت»، به بیان گزارشی از وضعیت و روند فعلی این همایش پرداخت و اظهار کرد: تاکنون ۱۲۵ مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده است که بسیاری از آنها ارزیابی شده و برخی دیگر نیز در حال ارزیابی‌های علمی هستند.

وی گفت: تاکنون ۱۸۰ چکیده مقاله به دبیرخانه همایش بین المللی «جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت» رسیده که از این میان، ۱۳۰ چکیده پذیرفته شده است؛ در این مدت، ۱۱ مقاله سفارشی نیز در دبیرخانه همایش پذیرش و نهایی شده است.

در این نشست، همچنین در خصوص چکیده‌ها، مقالات و برنامه‌های همایش به زبان انگلیسی و عربی نیز تصمیم‌گیری شد و مقرر گردید که با تقویت بخش انگلیسی این همایش، نسبت به جذب مقاله و پژوهشگران خارجی، اقدامات بیشتری صورت گیرد.

همچنین، در این نشست در خصوص مقالات برتر پذیرفته شده در دبیرخانه همایش نیز تصمیم‌گیری و مقرر گردید که افزون بر شماره تابستان فصلنامه علمی - پژوهشی «نقد و نظر» که نهایی شده است، ۷ مقاله برتر نیز برای شماره زمستان در سامانه این فصلنامه بارگذاری گردد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید