تعداد بیماران حاد تنفسی بستری در بیمارستان بهشتی کاشان سه رقمی شد

به گزارش قم پرس سیدعلیرضا مروجی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ نفر از همشهریان منطقه کاشان مبتلا به کرونا شده‌اند، اظهار داشت: با این موارد جدید تعداد کل مبتلایان به کرونا در منطقه کاشان از ابتدای اسفندماه تاکنون به دو هزار و ۲۱۰ نفر رسید.

وی با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته متأسفانه یک بیمار کرونایی که خانمی ۶۷ ساله بود جان خود را از دست داد، ابراز داشت: هم اکنون ۱۸ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بهشتی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده‌اند، تصریح کرد: از این بین ۱۰ بیمار اهل کاشان و دو بیمار نیز اهل توابع آران و بیدگل هستند.

وی از بستری شدن ۱۰۱ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: مهمترین راه حل مبارزه با کرونا قطع زنجیره شیوع آن است و بر همین مبنا همشهریان کاشانی باید ضمن استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی از تردد در مکان‌های شلوغ و پر ازدحام جدا خودداری کنند.

پویش نذر سلامت در کاشان

مروجی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان افزود: با توجه به شرایط ویژه امسال از مردم و هیئات مذهبی کاشان تقاضامندیم به پویش نذر سلامت بپیوندند.

وی گفت: مردم منطقه کاشان همه ساله مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را با شور و شعور حسینی برگزار می‌کنند، اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و با پیروی از سخنان رهبر معظم انقلاب از مردم می‌خواهیم قهرمانان و مدافعان سلامت را در این راستا یاری کنند.

وی تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نذر ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای اقشار مردم، اختصاص بخشی از نذورات محرم به ارتقا سلامت مردم و تقبل هزینه درمان بیماران بی بضاعت از اهداف این پویش است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید