۲ شهر دیگر خوزستان قرمز شدند/ ۶ شهر در وضعیت قرمز کرونایی

به گزارش قم پرس، فرهاد ابول نژادیان ظهر امروز در خصوص وضعیت کرونایی شهرستان‌های خوزستان، اظهار کرد: به‌دلیل نکردن رعایت اصول بهداشتی و ساده‌انگاری برخی افراد، شاهد افزایش مبتلایان و بستری‌شدگان کرونا در خوزستان هستیم و طبق آخرین بررسی‌ها، شهرهای اهواز و شوشتر، نیز در وضعیت کرونایی قرمز قرار گرفته‌اند.

وی افزود: متأسفانه در چند روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در خوزستان افزایش پیدا کرده است و در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی، پیش‌بینی می‌شود که تعداد مبتلایان و افراد بستری و فوتی‌های این بیماری افزایش پیدا می‌کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد: هم اکنون شهرستان‌های اهواز، آبادان، شوشتر، بهبهان، امیدیه و آغاجاری در وضعیت قرمز این بیماری قرار دارند.

ابول نژادیان اضافه کرد: به تازگی افراد بیشتری درگیر این بیماری شدند که علائمی شدیدتر از مبتلایان قبلی دارند و سن ابتلاء به شدت کاهش پیدا کرده است و نوجوانان، جوانان، و میان‌سالان نیز درگیر این بیماری شدند.

وی گفت: در این زمینه، در روزهای گذشته بارها هشدار داده شده بود که وضعیت استان بسیار شکننده است اما هر روز شاهد کمتر شدن رعایت پروتکل‌های بهداشتی بودیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان افزود: از مردم تقاضا می‌شود ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از هرگونه حضور در آئین‌ها و تجمع‌ها، بازارچه‌های غیررسمی به شدت پرهیز کنند، دست‌های خود را به صورت مرتب با آب و صابون بشویند و در هنگام خروج از منزل حتماً از ماسک استفاده کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید