کد خبر: 324653
۰
۰
نسخه چاپی

کرونا در قم همچنان روند افزایشی دارد

به گزارش عصر پنج شنبه روابط عمومی علوم پزشکی قم محمد رضا قدیر در تبیین آخرین وضعیت کرونا در قم اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی قم مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به بیست و هفتم شهریور ماه ۱۱۲ تَن در بخش ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان بستری شدند.

وی ترخیص ۹۳ تَن از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند را مورد توجه قرار و افزود: در حال حاضر ۵۹۰ تَن مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند که حال ۱۱۳ تَن از آنها وخیم می باشد.

رئیس علوم پزشکی قم همچنین بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هفت تَن که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت بود جان خود را در قم از دست دادند.

وضعیت کرونا در قم از روز بیستم شهریورماه و به دنبال افزایش قابل توجه بیماران و مبتلایان این بیماری فوق قرمز شده است.

ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید