ابتلای ۴۵ نفر به کرونا در منطقه کاشان طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش قم پرس سیدعلیرضا مروجی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان تاکنون ۶۰ هزار و ۲۲۳ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند، اظهار داشت: سه هزار و ۹۷۰ بیمار حاد تنفسی نیز در این مدت از دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل مرخص شده اند.

وی با بیان اینکه در طول شبانه روز گذشته ۲۲ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده اند، ابراز داشت: از این تعداد ۲۱ بیمار اهل شهرستان کاشان و یک نفر اهل دلیجان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲۹ بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در طول ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا در منطقه کاشان گزارش نشده است، بیان داشت: در این مدت جواب آزمایش ۴۵ نفر از شهروندان منطقه کاشان از نظر ابتلاء به کرونا مثبت بوده است.

مروجی افزود: با مجموع نفرات جدید تعداد کل افراد مبتلا به کرونا از ابتدای شیوع در منطقه کاشان به دو هزار و ۸۸۰ مورد رسید.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید