کد خبر: 324791
۰
۰
نسخه چاپی

سند جامع مقابله با اسلام‌هراسی و قرآن‌سوزی تدوین شد

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی در نشست جامعه قرآنی قم ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) افزود: در این سند جامع که در شورای توسعه فرهنگ قرآنی تدوین شده تمام سازوکارهای مواجهه با این اقدامات موهن پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: کار تدوین این سند پس از دو سال تلاش به پایان رسیده و به زودی در شورای مرکزی مطرح می‌شود.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور با تاکید بر اینکه جهان غرب از یک سو در مواجهه منطقی با اسلام ناب ناتوان است و از سوی دیگر رشد سریع و پربرکت اسلام در سراسر جهان آن‌ها را کلافه کرده است، ‌گفت: برنامه ریزان غربی در اتاق های فکر خود برای جلوگیری از پیوستن حجم عظیمی از مردم غرب به اسلام ناب، به دنبال بدنام کردن اسلام اصیل هستند.

محمدی ادامه داد: آنان در راستای بدنام کردن اصل اسلام، اسلام وهابی با مدل قرائت عربستان سعودی که نماد آن داعش است را به عنوان اسلام ترویج می‌کنند یا اسلام متجدد تحریف شده که هیچ خاصیتی در مقابله با نظام سلطه ندارد را رواج می‌دهند و این در حالی است که روح حقیقی اسلام در این دو نوع اسلام وجود ندارد.

وی پیامبر اعظم(ص) را نقطه اصلی و طلایی اسلام و تمام مسلمانان دانست و گفت: پیامبر هراسی، اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی از مهم‌ترین راهبردهای جریان غرب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این نشست ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام گفت: دشمنان چون نمی‌توانند ریشه‌های حرکت اسلام ناب را از بین ببرند، دستاویز اقدامات سخیفانه و اهانت آمیز می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی، ادامه داد: این مسأله نشان دهنده نقطه قوت مکتب نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار(ع) و نقطه ضعف جریان کفر است.

نشریه فکاهی «شارلی ابدو» چاپ پاریس نیز روز یازدهم شهریورماه امسال در اقدامی گستاخانه و توهین‌آمیز، کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص) را بازنشر کرد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید