کد خبر: 324909
۰
۰
نسخه چاپی

رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان اعتدال‌پور دهکردی را تسلیت گفت

به گزارش قم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحان رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت ام‌الشهداء مرحومه خانم اعتدال‌پور دهکردی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام محمدعلی، جمشید و علی‌اصغر اعتدال‌پور، تاکید کرد: بی‌شک یاد و نام پرفیض چنین شیرزنان فداکار و صبوری که با ایمان راسخ به آموزه‌های دینی، دلاوران خود را تقدیم سربلندی اسلام و انقلاب کردند، در خاطر مردم قدرشناس این مرز و بوم باقی مانده و الهام‌بخش نسل‌های آینده خواهد بود.

متن پیام تسلیت رئیس جمهور به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت ام‌الشهداء مرحومه خانم اعتدال‌پور دهکردی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام محمدعلی، جمشید و علی‌اصغر اعتدال‌پور از دلیرمردان دوران دفاع مقدس، موجب تألم خاطر شد.

بی‌شک یاد و نام پرفیض چنین شیرزنان فداکار و صبوری که با ایمان راسخ به آموزه‌های دینی، دلاوران خود را تقدیم سربلندی اسلام و انقلاب کردند، در خاطر مردم قدرشناس این مرز و بوم باقی مانده و الهام‌بخش نسل‌های آینده خواهد بود.

اینجانب این مصیبت را به مردم استان چهارمحال و بختیاری و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن سفرکرده، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید