کد خبر: 325709
۰
۰
نسخه چاپی
ناتوانی استاندار قم در اجرای دستور وزارت کشور چنین رقم می زند

قانون گریزی شهردار قم در ایستگاه درماندگی !

به گزارش قم پرس ؛ با توجه به الزام شهرداری ها به انتشار تمام آگهی های مزایده و مناقصه از مجاری قانونی و تاکید وزیران کشور و اقتصاد و دارائی بر دستورالعمل توزیع آگهی های دولتی ، شهردار معزول اصفهان که چندسالی است سکان شهرداری قم را عهده دار است از این قانون تمکین نمی کند و آزادانه این سوء جریان اداری را روزانه تکرار می کند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این راستا به تمامی جراید استان قم در نامه ای الزام قانونی را تاکید کرد و هشدار داد در صورت نقض قانون مشمول ماده 29 دستورالعمل توزیع آگهی های دولتی می شوید که این مساله توسط مطبوعات استانی به فوریت اجرا شد .

یکی از روزنامه های استانی قم با ضریب کیفی صفر و نظم انتشار کمتر از 44 ( یعنی از صددرصد انتشار) ضمن نقض مقررات وزارت ارشاد باری دیگر در نقش روزنامه ناجی شهرداری قم ایفای نقش می کند و این در حالیست که مستند به قسمت یک از بند 16 ماده 5 از دستورالعمل صدور پروانه دفاتر سرپرستی چنانچه ضوابط اخذآگهی ها رعایت نشود فرد مذکور فاقد صلاحیت لازم خواهد بود و ترتیبات قانونی جدی تری در انتظار وی خواهد بود.

از طرف دیگر به نظر می رسد یکی از مهمترین علل تکرار چنین نقض قانون آشکار؛ ناتوانی جناب استاندار و دستگاههای نظارتی در جلوگیری و برخورد قانونی با چنین تخلف و سوء جریانی در استان به شدت محسوس است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید