کد خبر: 326229
۰
۰
نسخه چاپی

۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان قم ایجاد شد

به گزارش روز جمعه روابط عمومی کمیته امداد امام قم مهرداد مصلح با اشاره به اینکه اعتبار لازم برای این کار از محل تسهیلات تامین و به نیازمندان پرداخت شده است اظهار داشت: نتیجه اعطای این تسهیلات ایجاد ۷۰۰ فرصت شغلی کسب و کار در استان بوده است.

مصلح با بیان اینکه امسال ۷۲۲ فقره به مددجویان این نهاد در استان پرداخت شده است تصریح کرد: ۲۷۹ فقره از این تسهیلات به زنان سرپرست خانوار و ۴۴۳ مورد نیز به مردان که بیشتر فرزندان ذکور خانواده های تحت حمایت هستند اعطا شد.

وی افزود: ۲۰۰ فقره از تسهیلات اشتغال زایی نیز به نیازمندان روستایی و بقیه به افراد نیازمند مستعد کار در سطح شهر پرداخت شده است.

معاون کمیته امداد قم با اشاره به اینکه برای سال جاری ۳۳۴ فقره تسهیلات اشتغال زایی از طریق کاریابی در نظر گرفته شده است یادآور شد: ۵۰ درصد این تسهیلات به کارفرمایان و بقیه آن نیز به صورت پرداخت ۱۰۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما به مدت ۲ سال محقق خواهد شد که تاکنون ۹۷ تَن اشتغال پیدا کردند.

وی همچنین از هدف گذاری یکهزار و ۷۳۰ آموزش فنی و حرفه ای در سال جاری خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲۹۷ تَن با گذارندن دوره های فنی و حرفه ای، موفق به دریافت گواهینامه مهارت شغلی در زمینه های مختلف و ورود به بازار کار شدند./

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید