کد خبر: 326259
۰
۰
نسخه چاپی

۷۴۷ بیمار کرونایی در مراکز درمانی قم بستری هستند

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمد رضا قدیر اظهار داشت: در شبانه روز منتهی به بیست و ششم مهرماه ۱۲۰ تَن با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا مورد پذیرش اورژانس مراکز درمانی قم قرار گرفتند.

وی با اشاره به بستری شدن ۸۴ بیمار جدید در بخش ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان گفت: ۷۱ تَن از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند نیز ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ تَن که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت بود نیز جان خود را از دست دادند.

وضعیت کرونا در قم از روز بیستم شهریورماه و به دنبال افزایش قابل توجه بیماران و مبتلایان این بیماری فوق قرمز شده است.

ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید