افزایش خدمات غیر حضوری کمیته امداد ایلام برای مددجویان

قنبر موسی نژاد بیان کرد: با توجه به وضعیت نگران کننده ویروس و بیماری کرونا در استان ایلام این نهاد تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات غیر حضوری به نیازمندان فراهم کرده است.

وی در ادامه گفت: فراهم شدن زیر ساخت‌های الکترونیک به منظور بررسی و دریافت درخواست مراجعین به این نهاد به منظور رفاه حال این عزیزان بوده که تسریع در رسیدگی به درخواست‌های آنان را نیز در پی دارد.

موسی نژاد افزود: به همین منظور و با هدف تشویق مراجعین به درخواست‌های غیر حضوری و الکترونیک، این نوع درخواست‌ها در هنگام بررسی در اولویت قرار می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: زیرساخت‌های الکترونیکی برای دریافت غیرحضوری درخواست‌های مراجعین به خوبی در این نهاد فراهم شده که در این زمینه مددجویان و درخواست کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت و پورتال اطلاع رسانی کمیته امداد به آدرس e.emdad.ir نوع درخواست خود را ثبت و ارائه کنند.

موسی نژاد ادامه داد: در این پورتال تعداد ۲۶ خدمت مشخص شده که مراجعین می‌توانند نوع درخواست خود را از میان آنها انتخاب کنند، به همین خاطر از مردم عزیز درخواست داریم که از مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد خودداری کنند.

وی سامانه تلفن گویا با شماره گیری ۰۹۶۸۸۷ را یکی دیگر از راه‌های ارتباط با این نهاد عنوان کرد و گفت: مددجویان با گرفتن این شماره در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند درخواست خود را به این نهاد ارائه کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید