کد خبر: 326400
۰
۰
نسخه چاپی

قطعی آب گسترده در منطقه غرب قم از دوشنبه شب تا ۷۲ ساعت

محسن بهشتی با بیان اینکه از امشب اصلاح شبکه انتقال آب توسط پیمانکاران شرکت آبفای استان قم آغاز خواهد شد، گفت: در این قطعی بخشی از قسمت غرب شهر قم با قطعی آب روبرو می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه مشکل فنی پیش آمده در شبکه انتقال آب نیازمند اصلاح است، ادامه داد: اگر این اتفاق به زودی انجام نگیرد، نشتی آب و ترکیدگی برخی لوله‌ها آسیب جدی به زیر ساخت‌های شهری و ساختمان‌های مردم وارد خواهد کرد.

وی با تاکید بر این نکته که برنامه‌ریزی و آسیب شناسی اصلاح شبکه انتقال آب از قبل صورت گرفته بود، افزود: با همکاری پیمانکار شرکت آبفا، درباره اطلاعات و برنامه‌ریزی های صورت گرفته جهت اصلاح شبکه انتقال آب در ستاد مدیریت بحران بحث و تبادل نظر شد و چاره‌ای جز اقدام سریع برای حل این مسئله وجود نداشت.

بهشتی در ادامه با اشاره به اطلاع رسانی‌های قبلی از طریق رسانه‌های مختلف درباره قطعی و یا افت فشار آب به ساکنین منطقه‌های مورد نظر در استان، گفت: تانکرهای سیار و ثابت در مناطق برای استفاده مردم تعبیه شده و بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت در مناطق به زمان نیاز دارد و با رفع مشکل در هر منطقه بلافاصله جریان آب مثل گذشته جاری می‌شود.

گفتنی است مناطقی که در طرح رفع حادثه خط ۱۴۰۰ اصلی آبرسانی به قم ممکن است دچار افت فشار یا قطع آب شوند

منطقه دو:
خیابان‌های شیخ‌آباد، توحید، موسوی، سواران، شاهد، باهنر، جوادالائمه، یادگار امام، ولی‌عصر، حکمت، ۲۰ متری معصومیه با فرعی‌های منشعب

منطقه شش:
خیابان‌های کشاورز، شاه ابراهیم، سوم خرداد شمالی و جنوبی، بعثت، ۲۰ متری زاد، قلعه کامکار با فرعی‌های منشعب

منطقه هفت:
خیابان‌های اراک، کیوانفر، بوعلی، ایستگاه، خاکفرج با فرعی‌های منشعب ۷

منطقه سه:
خیابان‌های امام، سعیدی، تولید دارو، شهید بهشتی، چمران، شهرک امام حسن، آزادگان، انصار الحسین، ۲۴ متری مطهری با فرعی‌های منشعب

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید