کد خبر: 326428
۰
۰
نسخه چاپی

سیستم مدون حفاظتی در مجاورت شهرک‌های صنعتی قم ایجاد شود

به گزارش عصر سه شنبه روابط عمومی اتاق بازرگانی قم ابوالفضل خاکی در جلسه هیات رئیسه این اتاق اظهار داشت: با توجه به وجود شهرک های صنعتی و آغاز فعالیت اتاق بازرگانی در ساختمان جدید الاحداث نمایشگاه بین‌المللی و همچنین شرکت نمایشگاه فرش که به زودی افتتاح می شوند راه اندازی یک مجموعه امنیتی در مجاورت چنین مجموعه هایی ضروری است.

خاکی افزود: پیش‌بینی شده که به طور بیش از سه هزار تَن و ماهانه بیش از بیست و پنج هزار تَن از این نمایشگاه بازدید کنند.

طرح نمایشگاه دائمی فرش قم در کیلومتر یک آزادراه قم – تهران و در زمینی به مساحت ۷۵ هزار متر مربع در حال احداث است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی اهمیت امنیت در جامعه و مشارکت همه آحاد مردم در فضای امن برای فعالیت به ویژه فعالیت های اقتصادی را مورد تاکید قرار داد

وی بیان داشت: خیران استان به شکل های مختلف برای پیشرفت و عبور از شرایط کنونی استان تلاش می‌کنند و در این مدت کمک های قابل توجهی را به مراکز درمانی داشته اند.

وی گفت: اتاق بازرگانی قم از ابتدای شروع بیماری کرونا همراه با خیران استان برای به حداقل رساندن فشارهایی از قبیل کمبود تجهیزات در استان مذاکره هایی را با اتاق ایران و تهران انجام داد و نتوانستیم کمک‌های خوبی را در این حوزه برای استان دریافت کنیم.

خاکی ادامه داد: این جلسه به منظور همفکری در خصوص نیازهای استان برگزار شده و به دنبال امنیت هر چه بیشتر در استان چه در حوزه سرمایه گذاری و چه در حوزه معیشت مردم هستیم و خیران استان برای پیشبرد اهداف کوتاه مدت و بلند مدت در سند توسعه استان پایه کار آمدند و از این ظرفیت و توان بخش خصوصی برای ارتقا سطح کیفی خدمات امنیتی به مردم استفاده خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی قم نیز در این جلسه با بیان اینکه امروز ۱۸ درصد از افتتاح طرح ها در کشور مربوط به کمک های خیران است و با توجه به همه مشکل هایی که اقتصاد کشور را تحت تأثیر قرار داده است خیران پای کار آمده اند افزود: هشت طرح ناجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی تا پایان هفته جاری در استان افتتاح می شود و این طرح ها در راستای افزایش رضایتمندی و ارائه خدمات به مردم است.

سردار محمود میرفیضی افزود: هر چه در حوزه رضایتمندی مردم تلاش کنیم مورد تایید مردم خواهد بود.

میرفیضی یادآور شد: تراکم جمعیت در قم ۲ برابر میانگین کشوری است و این باعث افزایش آمار مراجعه ها در ۶ ماه گذشته به مراکز انتظامی شده است که یک سوم از مراجعه ها احتیاج به عملیات روزانه داشته که موفق به رسیدگی و پاسخگویی کامل آنها شده ایم.

فرمانده انتظامی قم اظهار داشت: کشف چهار و نیم تُن مواد مخدر در ۶ ماه گذشته نشان دهنده تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی برای به حداقل رساندن جرائم است.

وی گفت: در مرکز فرماندهی انتظامی قم تمامی فعالیت های این استان به صورت روزانه و آنلاین رصد می‌شود.

میرفیضی تصریح کرد: افزایش پارکینگ های شهری از پیشنهادهای نیروی انتظامی به شهرداری بود که باعث کاهش آمار تخلف ها در استان شده است.

وی افزود: از ۱۲ نقطه پیش‌بینی شده برای پارکینگ هشت نقطه آن تکمیل و به بهره برداری رسیده است./

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید