سامانه کنترل دستورالعمل های بهداشتی در اصفهان راه اندازی می شود

حجت الله غلامی با اشاره به وضعیت نه چندان خوب استان اصفهان نسبت به بیماری کرونا اظهار داشت: مقرر شد مدیران نهادهای اجرایی استان اصفهان نسبت به دورکاری کارمندان با ارائه خدمات مطلوب اقدام کنند.

وی افزود: ستادهای شهرستانی در پنج شهرستان گلپایگان، خوانسار، نجف آباد، شاهین شهر و میمه و سمیرم نسبت به محدودیت‌ها و یا تعطیلی مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار تصمیم گیری خواهند کرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا اشاره‌ای به شهرستانهایی که وضعیتی مشابه پنج شهرستان ذکر شده دارند، تصریح کرد: مقرر شد شهرستانهایی که شیوع کرونا در آنها بالاست با ارائه پیشنهاد به ستاد ملی محدودیت‌هایی را اعمال کنند.

وی به فعال شدن سامانه رصد دستورالعمل‌های بهداشتی در اصفهان هم اشاره‌ای کرد و گفت: اصناف موظف هستند کد QR را از سامانه سلامت دریافت کنند و بر روی ویترین فروشگاه‌ها نصب کنند.

غلامی باز هم بر محدودیت تردد در پارک‌ها و تفرج گاه‌ها تاکید کرد و افزود: همه ۲۴ شهرستان استان اصفهان هیچ گونه فعالیت تفریحی در بوستانها، مراکز تفرجگاهی و گردشگری نخواهند داشت.

وی افزود: هرگونه تردد در فضاهای تفریحی اعم از کوه صفه، ناژوان و دیگر مراکز تفریحی با اعمال جریمه توسط پلیس راهور همراه خواهد بود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا بیان داشت: نظارت بر آرامستان‌ها تشدید می‌شود و با محدودیت و بدون برگزاری مراسم تدفین همراه خواهد بود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید