کد خبر: 326774
۰
۰
نسخه چاپی

آیت الله نوری همدانی اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص)‌ را محکوم کرد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید دراین پیام آمده است: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و قرآن کریم موجب تأسف و تأثر عمیق هر انسان آزاده و موحدی است.
پیام حاکیست: این روزها شاهد بدترین نوع کینه توزی دشمنان نسبت به جامعه اسلامی و پیامبر اکرم و قرآن کریم می‌باشیم.
پیام ادامه یافته است: آنچه قطعی و روشن است آن است که قرآن کریم کتاب سعادت بشریت است و هر انسانی که آن را بخواند مسیر عزت و رستگاری و ظلم ستیزی را می یابد و با آشنایی با سیره نبوی کرامت انسانی و حقیقت را می‌آموزد.
در این پیام آمدهاست: از این رو عده‌ای انسان‌های بی‌خرد و کج‌اندیش بر این باورند که می‌توانند با اهانت به این مقدسات مسیر حق و بیداری انسان‌ها را به نفع خود تغییر دهند؛ اما غافل از آن هستند دیگر این نقشه‌های ترسیم شده در اندیشکده‌های صهیونیستی جواب نخواهد داد.

پیام حاکیست:‌ حقیقت آشکار خواهد شد و آنچه قابل توجه است این افراد پایبند به اخلاقیات و توصیه‌های پیامبران عزیز ادیان دیگر هم نیستند و فقط برای تمایلات شخصی خود می‌کوشند و از دولت و رییس جمهوری فرانسه می‌خواهیم دست از این رفتار وقیحانه بردارد.

پیام ادامه یافته است: مسلمانان در هرکجای جهان هستند با وحدت وهمبستگی خود این جنایت را محکوم کنند و این اهانت کنندگان را مورد تحریم قرار دهند.

در این پیام آمده است: اینجانب ضمن محکوم کردن این اهانت از مجامع بین المللی خصوصاً کشورهای اسلامی می خواهم واکنش سریع نسبت به این موضوع داشته باشند.

امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه به تازگی گفته است کشورش کاریکاتورهای اهانت آمیز به پیامبر اسلام (ص) را بار دیگر منتشر خواهد کرد، همین امر موجب شد که هشتگ "تحریم کالاهای فرانسوی" در کشورهای عربی به ترند اول تبدیل شود و بسیاری استفاده از این کالاها را ممنوع کنند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید