کد خبر: 326835
۰
۰
نسخه چاپی

امیدواریم ۴۰۰ هزار واحد طرح ملی مسکن را به موقع تحویل دهیم

به گزارش قم پرس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص ساماندهی بازار مسکن و طرح ملی مسکن اظهار کرد: روندی که مردم حساب باز می‌کنند و پول به حساب واریز می‌کنند، روند مناسب‌تری شده و سرعت گرفته است. با اطلاع رسانی گسترده ای که صورت گرفته است، ما در دو گروه اصلی مردم را تعیین تکلیف کردیم.

اسلامی افزود: یک گروه آنهایی که زمین در اختیارشان قرار گرفت و در مجموع ۱۳۵ هزار نفر هستند که در زمین‌هایشان در حال ساخت هستند و یا در حال تحویل گرفتن زمین هستند. ۲۶۵ هزار نفر نیز به پروژه ها معرفی شدند و در حال معرفی هستند و بعد از اینکه پرونده تشکیل می‌دهند، به پروژه متصل می‌شوند.

وی ادامه داد: خانه‌های بخشی از این افراد ساخته و تحویل داده شده است. حدود ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحدی که افتتاح شد از همین نوع است و امیدواریم برای باقی مانده واحدها هم مردم پرداخت‌های خودشان را به موقع انجام دهند تا سازنده بتواند پروژه را تکمیل کند و در زمان بندی تعیین شده، خانه‌ها را به ۴۰۰ هزار نفری که متعهد هستیم تحویل دهیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه جامع املاک و اسکان مورد بهره برداری قرار گرفت و بارگذاری شد و در دو مرحله لیست خانه‌های خالی را از طریق سیستم به سازمان امور مالیاتی ارسال کردیم. از نظر ما لیستی که ارائه شده یک لیست پالایش شده است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید