کد خبر: 326870
۰
۰
نسخه چاپی

استاندار قم: توجه حداکثری به حفظ جایگاه شخصیت‌ها ضروری است

به گزارش ایرنا از استانداری قم، بهرام سرمست عصر چهارشنبه در نشست پیگیری فرمایش های رهبر معظم انقلاب در موضوع مقابله با شیوع کرونا و بهداشت و سلامت عمومی با اشاره به بیانات صریح و روشنگرانه اخیر معظم له در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: رهنمودها و محورهای روشنگرانه ایشان بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و نقش اساسی را در مسیر مقابله با این ویروس ایفا خواهد کرد.

سرمست به تاکیدهای رهبر انقلاب در خصوص ضرورت پرهیز از هتک حرمت مسئولان و حفظ جایگاه ها اشاره و تصریح کرد: در شرایطی که ما از هر جهت تحت فشار هستیم و دشمن وحدت نظام را مورد هدف قرار داده است توجه به این مساله امری مهم است که همه بخش ها باید در عمل پیروی از منویات ایشان را به نمایش بگذارند.

وی بر اهمیت تداوم کمک های مومنانه و مواسات و همدلی در جامعه اشاره کرد و افزود: باید با استفاده از همه ظرفیت ها این طرح ها با شتاب و قوت بیشتری تداوم و استمرار داشته باشد.

سرمست با اشاره به برگزاری بیش از ۶۰ جلسه ستاد کرونای استانی و ۴۰ جلسه به ریاست رئیس جمهور یادآور شد: محور اساسی تمامی جلسه های برگزار شده تعامل و هم افزایی در راستای مقابله با کرونا بوده است.

استاندار قم با اشاره به رویکرد علمی فعالیت های ستاد مقابله با کرونا ادامه داد: محور تمام تصمیم گیری ها در استان نظرات کارشناسی و بهره مندی از ایده ها و نقطه نظرات متخصصان است.

سرمست همچنین رتبه برتر قم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: همراهی مردم و رهنمود های علما و روحانیت در رسیدن به این جایگاه بسیار مؤثر بوده است.

وی با اشاره به شکل گیری ساختار جدیدی در ستاد ملی کرونا و به ریاست وزیر کشور ابراز امیدواری کرد این ساختار به قاطعیت در تصمیم گیری ها و انسجام بیشتر فعالیت ها کمک نماید.

استاندار قم در پایان با اشاره به سیر نزولی تعداد بستری ها در قم بیان کرد: رفتار این ویروس بسیار پیچیده و شکننده است و با کوچکترین سهل انگاری و عادی انگاری می تواند بازگشت داشته باشد./

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید