ابتلای ۱۶۷ نفر در منطقه کاشان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرنگار مهر سیدعلیرضا مروجی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بستری ۷۳ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: از این تعداد ۶۴ بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۹ بیمار در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته، سه روزه و ۱۵ روزه و حداکثر سن آنها ۹۰ سال بوده است، ابراز داشت: ۶۱ نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان ۱۰ نفر اهل شهرستان آران و بیدگل و دو نفر نیز اهل بادرود هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه تاکنون ۳۵۷ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: ۳۲۳ مورد از این تعداد سهم بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۳۴ نفر نیز در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند.

وی از بستری ۵۴ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه دو بیمارستان مذکور خبر داد و بیان داشت: ۴۹ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بهشتی و پنج نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی با بیان اینکه متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان فوت کرده‌اند، افزود: از این تعداد یک نفر زن ۶۴ ساله و سه نفر مرد ۶۱، ۸۴، ۹۶ ساله بودند.

وی افزود: با شناسایی ۱۶۷ مورد جدید ابتلاء به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان تعداد کل افراد ابتلاء به این ویروس در منطقه کاشان از ابتدای شیوع تاکنون به پنج هزار و ۷۷۹ مورد افزایش یافت.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید