کد خبر: 326934
۰
۰
نسخه چاپی

اسامی منتخبان طرح اقدام ملی مسکن قم اعلام شد

به گزارش عصر پنج شنبه اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی قم حسن صبوری اظهار داشت: در مرحله نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن استان قم چهار هزار و ۴۰۰ تَن ثبت نام کردند که چهار هزار تَن از این تعداد برای شهر قم و مابقی آن برای شهرهای دیگر استان بوده است.

صبوری افزود: از تعداد ثبت نام شدگان در قم، بنیاد مسکن سازنده ۲ هزار واحد مسکونی خواهد بود و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز مسئولیت احداث دو هزار واحد دیگر را دارد.

وی تصریح کرد: امروز قرعه کشی میان هزار و ۹۷۶ متقاضی که حداقل یا بیش از ۴۰۰ میلیون ریال واریز وجه داشتند انجام گرفت.

صبوری گفت: از مجموع تعهدهای بنیاد مسکن، قرعه کشی، معرفی و اتصال ۵۳۲ تَن از متقاضیان انجام گرفته است و قرعه کشی و اتصال سایر متقاضیان مرحله به مرحله صورت می پذیرد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی قم این قرعه کشی برای اتصال متقاضیان به طرح ۱۸۰ واحدی زیتون شش، ۴۸ واحدی زیتون هفت، ۴۸ واحدی زیتون هشت، ۹۲ واحدی زیتون ۹ و ۱۶۴ واحدی زیتون ۱۰ برگزار شد.

صبوری اعلام کرد: مسکن سایر متقاضیان گروه بنیاد مسکن در محله ۱۰ پردیسان قم احداث خواهد شد و فرآیند اجرایی دو هزار واحد مسکونی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز به زودی آغاز می شود.

گفتنی است: اسامی منتخبان پس از قرعه کشی در پورتال اداره کل راه و شهرسازی قم به نشانی www.qom.mrud.ir و کانال فضای مجازی @rahshahrkarimeh قرار گرفته است. /

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید