کد خبر: 326945
۰
۰
نسخه چاپی

آیت‌الله علوی‌گرگانی خواستار توجه بیشتر به موضوع گرانی شد

به گزارش ایرنا از دفتر آیت‌الله علوی گرگانی، وی روز پنج شنبه در دیدار با سردار جلالی رئیس پدافند غیرعامل کشور که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، گفت: به مسئولانی که وضعیت معیشت مردم در دست آن‌هاست توصیه می‌کنم تا نهایت تلاش خود را برای ایجاد گشایش در زندگی و معیشت مردم به‌ویژه قشر محروم و آسیب‌پذیر انجام دهند.

وی گفت: رسول خدا فرمودند: که درد شما گناهان تان است و دوای آن این است که انسان از گناه برگردد و توبه کند.

علوی گرگانی افزود: علما و بزرگان به تبعیت از معصومین(ع) همواره مردم را به دعا دعوت می‌کنند، اگر جامعه توجه بیشتری به دین و مذهب داشته باشد بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم اعتقادات جامعه قوی شود، بیان کرد: حضرت فرمودند مردم قدر دو نعمت را نمی‌دانند، این دو نعمت سلامتی و امنیت است که بسیار باارزش است.

علوی گرگانی تصریح کرد: مسئولان باید در راستای رفع مشکلات جامعه اهتمام داشته باشند، مجلس و دولت برای حل مشکلات معیشت مردم برنامه‌ریزی مناسبی انجام داده و باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت پدافند غیرعامل در شرایط فعلی خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل‌ باید به استحکام درونی جامعه و نظام اهتمام داشته باشد.

هشتم آبان ماه، روز ملی پدافند غیرعامل است و به همین مناسبت از پنجم تا دوازدهم آبان ماه به‌عنوان هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل نام‌گذاری شده است.‌
سردار جلالی رئیس پدافند غیرعامل کشور روز پنج شنبه در سفر به قم از جمله با بهرام سرمست استاندار قم و حجت الاسلام و المسلمین فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) جداگانه دیدار و گفتگو کرد. /

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید