کد خبر: 326964
۰
۰
نسخه چاپی

جسارت به پیامبر اکرم(ص) مانع فراگیری اسلام نخواهد شد

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های جمعه که به دلیل قرارگیری شهر مقدس قم در وضعیت قرمز کرونایی به صورت مجازی ایراد شد، افزود: متأسفانه امروز در کشورهایی که خود را متمدن می دانند، به پیامبر رحمت جسارت می شود و رئیس جمهوری آنها به اسم آزادی بیان از آن حمایت می کند، اما آنها هرگز نمی توانند در برابر اراده الهی ایستادگی کنند.

وی در ادامه افزود: پروردگار متعال برای بندگان خود خیر و صلاح را می خواهد و وعده داده است که بندگان شایسته و صالح خداوند روزی در زمین، حکومت مطلق را به دست خواهند گرفت و سنت های الهی را در زمین جاری می کنند، ما هم باید در این مسیر تلاش و مجاهدت کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: انبیای الهی برای هدایت جامعه به سمت فضیلت و سعادت مبعوث شده و در این مسیر رنج و سختی بسیاری را متحمل شده اند، زیرا رسیدن انسان ها به کمال حقیقی، جز با رهبری حجت الهی میسر نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که منحرف شده و در مسیر شقاوت قرار گرفته اند و دست از ظلم و طغیان برنمی دارند، حجت الهی بندگان مؤمن را برای مقابله با آنها بسیج خواهد کرد و موانع رسیدن انسان ها به کمال و سعادت را از میان برمی دارد.

سعیدی همچنین تصریح کرد: قرن هاست که مکتب های مختلف بشری بدون تکیه بر وحی الهی آمده و رفته اند و چیزی جز تخریب جهان و طبیعت به ارمغان نیاورده اند، اما بر اساس وعده های الهی حضرت ولیعصر(عج) خواهند آمد و دین خدا را در سرتاسر زمین حکمفرما می کنند.

وی در پایان با بیان اینکه ما برای رسیدن به حکومت صالحان باید از نظام اسلامی حمایت کرده و از ولایت فقیه اطاعت کنیم، گفت: امروز و در شرایط شیوع کرونا در کشورمان، باید برای عبور از تمامی مشکلات اقتصادی و اجتماعی، اتحاد و انسجام داشته باشیم و مجاهدانه تلاش کنیم.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید