هر شهروند خوزستانی ناظر بهداشتی باشد/ تکذیب یک شایعه

فرهاد ابول نژادیان اظهار کرد: برای اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های استان کاهش یابند، از مردم می‌خواهیم که «هر شهروند خوزستانی یک ناظر بهداشتی» باشد و از این طریق کادر درمانی را کمک کمک کنند.

وی با بیان اینکه طرح «هر شهروند خوزستانی یک ناظر بهداشتی» می‌تواند ما را در راستای جلوگیری از ایجاد تجمع‌ها، مراسم‌های عزاداری و عروسی کمک کند، افزود: همچنین در این زمینه سامانه ۱۹۰ وجود دارد که همکاران بهداشتی ما در آنجا مشغول به کار هستند و مراکز تجمعی، مراسم‌های عزاداری، عروسی و هرگونه تجمعی را که منجر به انتشار ویروس کرونا باشد، رصد می‌کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه گفت: برای اینکه آمار مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها کم شود، درمانگاه‌های تخصصی کرونا را فعال کردیم که متخصصان عفونی و ریوی در آنها مستقر هستند که می‌توانند بیماران کرونایی را ویزیت کنند.

ابول نژادیان در پایان به خبر منتشر شده در خصوص استفاده از واکسن کرونا در بیمارستان رازی اهواز اشاره کرد و افزود: چنین چیزی صحت ندارد و فقط واکسن آنفولانزا را برای کادر درمانی استفاده کردیم چرا که بیشتر در معرض خطر قرار دارند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید