اتمام محدودیت‌ها مستلزم همراهی مردم است

حسین فارسی روز شنبه در جمع تیم‌های نظارت و بازرسی از روند اجرای محدودیت‌های جدید کرونا در شهرستان ملایر افزود: ۱۷ تیم بازرسی از امروز /شنبه/ بر روند اجرای محدودیت‌های جدید کرونا در سطح شهر ملایر نظارت می‌کنند و با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: در این دوره از بازرسی و نظارت‌ها، از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان استفاده شده و مدیران باید به عنوان مسوول تیم‌ها در این بازرسی‌ها حضور داشته باشند.

فارسی با بیان اینکه بازرسی‌ها به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی، اماکن عمومی، ادارات و نهادها انجام می‌شود اظهار داشت: این بازدیدهای میدانی صبح و بعدازظهر توسط تیم‌های بازرسی انجام می‌شود و مدیران باید با تمام توان پای کار باشند، چراکه شرایط بحرانی و حساس است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر خطاب به تیم‌های نظارت و بازرسی تاکید کرد: در برخورد با مردم صبور باشید و اول تذکرهای لازم را در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سپس روند اجرای محدودیت‌های جدید ارایه دهید.

فارسی بیان کرد: در مرحله نخست بازرسی‌ها از هسته مرکزی شهر آغاز و در روزهای بعد با برنامه‌ریزی درست و مسیر بندی‌های مشخص علاوه بر مرکز شهر، رینگ‌های فرعی شهر نیز رصد شود.

وی خطاب به تیم‌های بازرسی تاکید کرد: مردم را به خوبی درباره چگونگی اعمال محدودیت‌های جدید توجیه کنید که چنانچه محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، در ۲ هفته تعیین شده، از شرایط قرمز خارج و محدودیت‌ها به اتمام می‌رسد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه نظارت و بازرسی‌ها تا ۲ هفته آینده ادامه دارد گفت: در حال حاضر بازار بزرگ ملایر، پاساژها و مراکز خرید در سطح شهر تعطیل است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی اصنافی که غیرقانونی باز هستند، طبق قانون برخورد و واحد مربوطه به مدت ۱۵ روز پلمب می‌شود.

فارسی با قدردانی از ۱۶ تیم نظارت و بازرسی که در محدودیت‌های قبلی همراهی کردند ادامه داد: در محدودیت‌های قبل مبنی بر ممنوعیت فعالیت برخی مشاغل پس از ساعت ۱۸ عصر، هیچ مشکلی نداشتیم و به واسطه بازرسی‌های خوب، ۹۹ درصد اصناف و بازاریان ملایر با اجرای این مصوبه همراهی کردند.

وی تاکید کرد: چنانچه مردم، کسبه و بازار در این مرحله حساس از اجرای محدودیت‌ها همراهی و تعامل لازم را داشته باشند، تا پایان ۲ هفته از شرایط قرمز خارج خواهیم شد و محدودیت‌ها به اتمام می‌رسد، در غیراینصورت همچنان محدودیت‌ها پابرجاست.

فارسی یادآور شد: از امروز /شنبه/ خودروهای با پلاک‌ غیربومی حق ورود به داخل شهر را ندارند و خودروهای با پلاک بومی نیز حق تردد به خارج از شهر و دیگر شهرها را ندارند و مشمول جریمه یک میلیون تومانی خواهند شد.

از امروز شنبه اول آذر طرح جامع محدودیت‌های هوشمند متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور، از سوی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا آغاز شد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید