خیابان‌های ارومیه در شب اول محدودیت‌های کرونایی خلوت شد

به گزارش قم پرس، در حالی که امروز، شنبه اول آذرماه نخستین روز محدودیت های کرونایی در دهها شهر کشور اجرایی شد، شهر ارومیه نیز در زمره این شهرها قرار گرفت.

طبق بررسی خبرنگاران ما، در دقایقی پس از ساعت ۲۱ که محدودیت تردد خودروها در معابر شهری انجام شد، سیر نزولی عبور خودرو در این شهر آغاز شد و تا حدود نیم ساعت، خیابان ها خالی از خودرو شدند.

هرچند برخی ترددها در سطح شهر وجود داشت ولی به نظر می رسید که این خودروها بیشتر مربوط به ناوگان عمومی یا تاکسی های اینترنتی هستند.

ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای کاهش دورهمی های خانوادگی در شب های پاییزی که از عوامل اصلی شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ در کشور به شمار می رود، این منع تردد را از ساعت ۲۱ تا چهار صبح روز بعد، طی ۲ هفته نخست آذرماه جاری اعمال کرده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: دستگاه های امدادی، خدماتی، کارکنان شیفت شب، اورژانس، هلال احمر و افرادی که معرفی نامه دارند، می توانند در شب تردد کنند.

سرهنگ عباس فرمانی افزود: در صورتی که هر فردی، نتواند این معرفی نامه را ارائه دهد، برخورد لازم با این فرد انجام خواهد شد.

به گزارش قم پرس، ۱۰ شهر آذربایجان غربی شامل ارومیه، خوی، سلماس، میاندوآب، سردشت، شوط، چایپاره، پلدشت و اشنویه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و ممنوعیت تردد شبانه در آنها اعمال می شود.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید