۳۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان تربت‌حیدریه توزیع شد

محمود اشرف‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون نیز ۲۴۰۰ بسته کمک معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان این شهر توزیع شده است.

وی ادامه داد: در نخستین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه برای مقابله با آسیبهای ناشی از ویروس کرونا، همدلی مردم، گروه‌های جهادی، هیات‌های مذهبی، خیران و نهادهای اجرایی این شهرستان در کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا تحسین‌برانگیز بود.

دبیر قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی تربت‌حیدریه گفت: گروههای جهادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت حضور یافته و با ضدعفونی معابر و منازل بیماران مبتلا و همچنین توزیع بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی نقش خود را به درستی ایفا کردند.
وی افزود: همچنین امروز در چهارمین روز هفته بسیج، چهار هزار ماسک رایگان توسط پایگاههای مقاومت بسیج بین مردم تربت‌حیدریه توزیع شد.

اشرف‌زاده ادامه داد: در این طرح، بسیجیان پایگاههای مقاومت با استقرار در خیابانهای اصلی ضمن توصیه به مردم به رعایت مسایل بهداشتی و فاصله فیزیکی از آنان درخواست کردند فقط در صورت ضرورت از منزل خارج شوند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت ساکن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمت ارائه می‌کند.
این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در بیمارستان شهر مه‌ولات دارد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید