محدودیت‌های کرونایی در صورت همکاری نکردن مردم تمدید می‌شود

به گزارش قم پرس، هوشنگ بازوند دوشنبه شب در بازدید از سطح شهر کرمانشاه که با همراهی معاون سیاسی و مسوولین اتاق اصناف انجام شد؛ افزود: مشارکت مردم و اصناف قابل تقدیر است و لازم می دانم از همه عزیزانی که در اجرای این طرح مشارکت دارند، تشکر کنم.
وی در این بازدید میدانی از همه نهادهای نظامی، انتظامی و دستگاه های اجرایی نیز تشکر کرد و گفت: در کرمانشاه درصد قابل توجهی از کسبه محدودیت های جدید را رعایت می کنند و ۳۰ درصد اصناف نیز که جزو مشاغل ضروری هستند، باید در حین فعالیت تمامی توصیه های بهداشتی را رعایت نمایند.

مقام ارشد استان به میزان همراهی اصناف و بازاریان در سه روز گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: در بازارهای سنتی، اصلی، مرکز شهر و سایر اماکن پرتردد همکاری بسیار مطلوب است اما در برخی شهرک ها متاسفانه شرایط مناسب نیست و مشارکت ۵۰ درصد است، اما در مجموع بیش از ۷۰ درصد اصناف در طرح مشارکت فعال دارند.

وی وضعیت شهرستان‌ها را نیز تشریح کرد و بیان داشت: در شهرستان‌های قرمز و نارنجی براساس پروتکل ابلاغی ۸۰ درصد اصناف در طرح مشارکت دارند که قابل تقدیر است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: رسانه ها و صدا و سیما نقش بسیار موثری در جلب مشارکت مردم داشته اند که ضمن تداوم فرآیند اقناع سازی، انتظار داریم در روزهای آینده ارتباط قوی تری با مردم برقرار نمایند و رفتار شهروندان مسوولیت‌پذیر را ترویج دهند.

او گفت: از کسبه شهرک های اطراف به ویژه در مسکن، دولت آباد و سایر مناطق نیز درخواست داریم، مشارکت بیشتری داشته باشند و برای حفظ سلامت مردم بازار را تعطیل کنند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید