کد خبر: 328668
۰
۰
نسخه چاپی

جنگ نرم، شیوه جدید استکبار جهانی در پیشبرد اهداف شیطانی

به گزارش قم پرس، حجت الاسلام عباس زاده در جلسه هم اندیشی مبلغان نخبه در عرصه ایمان و باورهای دینی با موضوع "روش‌های جنگ نرم در براندازی کشورهای هدف" که به همت اداره امور تبلیغ نخبگانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد، به اهمیت موضوع جنگ نرم و ویژگی‌های آن پرداخت.

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگانی اظهار داشت: در حال حاضر به خاطر ادامه شیوه ویروس کرونا و در راستای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی این جلسه با تعداد محدودی از نخبگان تبلیغی برگزار می‌شود و مطالب این جلسه در سایت‌های مرتبط با دفتر تبلیغات اسلامی برای مطالعه دیگران قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه مطالب خود افزود: دفتر تبلیغات اسلامی در سطوح مختلف، برنامه‌هایی در قالب نشست‌های تخصصی و نخبگانی برگزار می‌کند. در سالهای اخیر دفتر تبلیغات قطب‌های فکری و فرهنگی را ایجاد کرده است که قطب تعمیق ایمان و باورهای دینی یکی از این برنامه‌های مهم انجام شده می‌باشد. باید توجه کرد که بیشتر هجمه‌های دشمن نیز به باورهای یک جامعه نشانه می‌رود.

حجت الاسلام عباس زاده بیان کرد: استکبار جهانی به این نتیجه رسیده است که در جنگ نرم هم موفق تر خواهد بود و هم هزینه‌های بالا و سرسام آور جنگ سخت را نخواهد داشت. در جنگ سخت احتمال شکست به مراتب از ورود به جنگ نرم بالاتر خواهد بود که جنگ ویتنام و شکست آمریکا نمونه بارز آن می‌باشد.

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگانی با اشاره به مسأله کسب درآمد در جنگ‌های نرم اظهار داشت: جنگ سخت کشور مهاجم را متحمل هزینه‌های بسیاربالایی می‌کند اما در جنگ نرم، کشور مهاجم می‌تواند در کنار فعالیت‌های مخرّب خود با تولید و توزیع محصولات ضدفرهنگ کشور هدف، به درآمدی سرشار دست پیدا کند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید