استاندار کرمانشاه: ۸۰ درصد بازاریان محدودیت‌ها را رعایت کرده‌اند

هوشنگ بازوند روز سه شنبه در حاشیه بازدید از پلیس راه بیستون به همدان در گفت و گو با ما افزود: نیروی انتظامی به صورت جدی منع تردد به شهرهای قرمز را اجرا می کند.
بازوند همچنین با استناد به آمارهای سازمان پایانه ها از کاهش ۴۴ درصدی تردد خودروها خبر داد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نتیجه گیری وضعیت را زودهنگام دانست اما ابراز امیدواری کرد که بعد از ۱۵ روز شرایط بهتر شود.

بازوند تاکید کرد: در صورتی که اوضاع بهتر نشود مجبوریم ۱۵ روز دیگر به محدودیت ها اضافه کنیم.

نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، خواربارفروشی‌ها، تعمیرگاه‌ها و لوازم یدکی فروش‌ها (خانگی و خودرو)، فروشگاه‌های زنجیره ای، مراکز بهداشتی و درمانی و داروخانه‌ها شامل صنوف گروه یک می شوند که مجاز به فعالیت هستند.

ثبت ۱۲۰۰ مورد جریمه خودرو

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ما، از ثبت هزار و ۲۰۰ مورد جریمه خودرو داخل و خارج شهر از ابتدای طرح اعمال محدودیت ها خبر داد و گفت: در این مدت هشت هزار و ۲۰۰ خودرو نیز تذکر گرفته اند.

سردار علی اکبر جاویدان در گفت و گو با ما همچنین از عودت هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو به شهرستان مبدا خبر داد و افزود: در مدت سه روز آغاز طرح اعمال محدودیت ها هزار و ۱۰۰ نفر از پرسنل انتظامی به کارگیری و در ۵۰ نقطه ایست بازرسی مستقر شده اند.

هزار مورد بازدید و ۶۷۰ مورد تذکر اماکن صنوف دیگر آماری بود که سردار جاویدان به آن اشاره کرد و ادامه داد: از آغاز اجرای طرح اعمال محدودیت ها ۱۱۰ اماکن صنوف نیز پلمب شده است.

براساس مصوبات ستاد ملی کرونا از اول آذر ماه به مدت ۲ هفته بسیاری از مشاغل و دستگاه ها تعطیل و تردد خودروها با محدودیت ها و جریمه های بی سابقه مواجه می شود.

در این مصوبه مشاغل به چهار دسته تقسیم شده اند و محدودیت‌ها براساس سه وضعیت زرد، نارنجی و قرمز در شهرها اعمال می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پنجشنبه گذشته در نشست ستاد کرونا استان گفت: شهرستان های کرمانشاه، کنگاور، سنقر و کلیایی، سرپل ذهاب، هرسین، جوانرود و صحنه در وضعیت قرمز قرار دارند.

دکتر محمودرضا مرادی افزود: شهرستان‌های اسلام آبادغرب، پاوه، ثلاث باباجانی، روانسر، قصرشیرین و گیلانغرب در وضعیت نارنجی هستند و شهرستان دالاهو نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید