کد خبر: 329027
۰
۰
نسخه چاپی

ترور شهید فخری زاده بیانگر به بن‌بست رسیدن استکبار است

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، در پیام آیت الله سید محمد سعیدی آمده است: ترور ناجوانمردانه و سنگدلانه‌ دانشمند پرافتخار و راهبردی جهان اسلام، شهید دکتر محسن فخری زاده (رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع) که دستاوردهای شگرفی در زمینه های هسته‌ای، مقابله با بیماری کرونا و عرصه های دفاعی، موشکی و غیره داشت و به اذعان دشمنان، جزو قدرتمندترین افراد جهان به شمار می‌رفت، موجی از اندوه همراه با خشم از عاملان این اقدام وحشیانه را به همراه داشت.

پیام ادامه یافته است: آن شهید بزرگوار که به حق شخصیتی چون حاج قاسم سلیمانی در عرصه علم و دانش داشت، عمر پر برکت خود را در راه دفاع از انقلاب و اقتدار ایران اسلامی گذراند و شهادتش در آستانه سالگرد عروج آن سردار بزرگ، داغی مضاعف بر قلب‌ها نهاد.

پیام حاکیست: بی تردید اینگونه جنایات غیر انسانی بیانگر به بن بست رسیدن توطئه‌های استکبار جهانی و مولود نامشروعش رژیم منحوس صهیونیستی است (که گویا مدتی قبل نام این دانشمند مخلص و متقی را بر زبان نحسشان جاری کرده بودند) و یقینا با این اقدام ددمنشانه، به یاری خداوند قهار، اضمحلال و نابودی خود را نزدیک تر ساختند.

در این پیام آمده است: اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این بزرگ مرد خدوم، به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، خانواده ایشان، جامعه علمی کشور و مردم شهید پرور شهر کریمه اهل بیت(س) برای آن شهید والامقام علو درجات را از خداوند متعال مسالت دارم.

پیام ادامه یافته است: در پایان از مسئولان امنیتی کشور، قاطعانه می‌خواهم که قبل از وقوع چنین حوادث تأسف بار، حلقه‌های حفاظتی از اینگونه شخصیت های سرمایه ای نظام را بیشتر، قویتر و فنی‌تر نمایند.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل شهید دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل ایشان مورد حمله واقع و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، این دانشمند برجسته به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید