کد خبر: 329110
۰
۰
نسخه چاپی

شهادت بهترین پاداش مدافعان دین است/دفاع از دین با قلم، زبان و مال

به گزارش قم پرس حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی یکشنبه شب و در مراسم بزرگداشت مجازی سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مهدی ایمانی در مسجد مقدس جمکران با اشاره به آیات و روایات دفاع از دین را وظیفه همه مردم عنوان کرد و افزود: خداوند می فرماید همه باید از دین دفاع کنند و اگر مدافعانی نباشند نه تنها مسجد بلکه کلیسا و صومعه ای باقی نمی ماند.

استاد حوزه علمیه قم باتاکید بر اینکه دفاع از دین، تنها دفاع از اسلام و حرم های شیعیان نیست، بلکه دفاع از یاد خدا و هر مکان مقدس است گفت: اگر مدافع دین نباشد فساد بر روی زمین گسترش پیدا می کند.

وی افزود: دفاع از دین فقط ایثار جان نیست و گاهی با قلم، مال و حتی زبان می توان از دین دفاع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی شهادت را برترین و باارزش ترین راه دفاع از دین بیان کرد و افزود: دشمنان دین باید بدانند که خواب های آشفته آنان هیچ گاه و از هیچ راهی تعبیر نخواهد شد.

وی افزود: خداوند وعده داده است که اولین قطره خون شهید که بر زمین می ریزد همه گناهانش بخشیده می شود.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی (ص) العالمیه شهدای مدافع سلامت، شهدای مدافع امنیت و امر به معروف و نهی از منکر و همچنین شهدای مدافع حرم را از شهدای عالیقدر مدافع ارزش ها خواند و افزود: خانواده شهدا به ویژه خانواده شهید فخری زاده، ایمانی و شهدای هسته ای بدانند که مردم ما هیچ گاه این ایثارگری ها را فراموش نخواهند کرد و قدردان آنان هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی انتظارات شهدا از مردم که بسیار در وصیت نامه هایشان به ان اشاره شده است دفاع از ولایت فقیه، نظام و انقلاب است گفت: متاسفانه امروز برخی بدنبال ضربه زدن به اصل ولایت فقیه هستند اما ما باید قدردان خون شهیدان و پایبند به وصیت آنها و از ولایت فقیه در برابر این هجمه دفاع کنیم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید