۱۰ هزار تست تشخیص سریع کرونا در سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود

دکتر سید مهدی طباطبایی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارداشت: با توجه به پیک دوم شیوع ویروس کرونا در سیستان‌وبلوچستان نیازمند مشارکت همگان بویژه عامه مردم هستیم.

وی ادامه داد: هم‌اینک ۱۶ مرکز خدمات جامع سلامت در شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنان به طور ۱۶ ساعته مشغول فعالیت و ارائه خدمات غربالگری به مراجعان هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: این مراکز در راستای ارائه خدمات،ویزیت و غربالگری کرونا به منظور تسهیل دسترسی شهروندان و تسریع در کنترل این ویروس مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه مراکز ۱۶ ساعته غربالگری همه روزه از ساعت هفت تا ۲۴ فعال هستند گفت: تیم‌های نظارتی بهداشت محیط این دانشگاه با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی دست‌اندرکار در اجرای طرح «شهید سلیمانی» از افزون بر چهار هزار و ۷۲۶ واحد صنفی و مراکز عمومی سیستان‌وبلوچستان بازدید کردند.

طباطبایی اظهارداشت: نظارت تیم‌های بهداشت محیط با همکاری نیروهای بسیجی، هلال احمر، تعزیرات و شهرداری بر اجرای محدودیت‌های کرونایی از اول آذر تشدید شده است.
وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی را در پیشگیری و کنترل کرونا مؤثر دانست و افزود: در شرایط همه‌گیری این ویروس، لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز صنفی و کارگاهی، ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از محل‌های پر رفت و آمد مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید