۱۳۰ بیمار جدید کووید ۱۹ در کرمانشاه شناسایی شدند

مهدی محمدی روز سه شنبه به ما افزود: همچنین با فوت هفت کرمانشاهی دیگر در شبانه روز گذشته در اثر ابتلای قطعی به ویروس کرونا، شمار فوتی‌های استان به هزار و ۲۶۷ نفر رسید

وی اظهارداشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر در شهرستان کرمانشاه و در شهرستان های کنگاور، هرسین، سنقر و کلیایی، سرپل ذهاب و گیلانغرب هم هر کدام یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

رییس کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ۱۳۸ بیمار جدید با علایم بیماری کووید ۱۹ در این مدت بستری و ۱۲۹ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.
محمدی در پایان گفت: هم اکنون ۷۲۵ بیمار مربوط به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

کرونا را باید در خانه‌ها کنترل کنیم

استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح محله محور مقابله با کرونا گفت: برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ باید در خانه‌ها و در میان خانواده‌ها با آن مقابله کنیم.

«هوشنگ بازوند» روز سه شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با ویروس کرونا که در استانداری کرمانشاه افزود: طرح محله محور مقابله با کووید ۱۹ تحت عنوان طرح شهید قاسم سلیمانی برای نخستین بار در کشور و در کرمانشاه اجرایی شده است.

وی تاکید کرد: این طرح از راهکارهای اصلی برون رفت از بحران کرونا محسوب می شود از این رو همه باید برای اجرای دقیق آن هم قسم شویم و آن را به بهترین شکل اجرا کنیم.

استاندار کرمانشاه، تمام دستگاه‌های اجرایی را ملزم به همکاری در اجرای این طرح کرد و گفت: در این طرح که با محوریت بسیج و دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود سعی در شناسایی بیماران کرونایی و قرنطینه آنان داریم.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید