کد خبر: 329206
۰
۰
نسخه چاپی

جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر قم مجازی برگزار می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین سعید فراهانی‌فرد روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مراسم تجلیل از پژوهشگران استان در تاریخ ۱۸ آذر بصورت مجازی در دانشگاه قم به علت محدودیت‌های اعمال شده و جلوگیری از انتشار کرونا انجام خواهد پذیرفت.

وی افزود: برنامه‌های هفته پژوهش از ۱۵ الی ۲۰ آذرماه همزمان با سراسر کشور در استان قم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برنامه‌های هفته پژوهش امسال با شعار "پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید" برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد برگزاری هفته پژوهش قم اضافه کرد: دریافت اسامی پژوهشگران برتر حوزه علمیه قم، مربیان و دانش‌آموزان برتر پژوهشگر و صنعت‌گران برتر در حال نهایی شدن است.

دبیر جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری گفت: جشنواره دانش‌آموزی همزمان با جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران در دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار به علت محدویت‌های اعمال شده توسط پارک علم و فناوری در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: دانشگاه قم سعی دارد در شرایط حاکم بر کشور، با استعانت از خداوند متعال و با همکاری استانداری، دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، سازمان‌ها و ادارات استان،جشنواره را به صورت مجازی به بهترین وجه ممکن برگزار کند تا هم پژوهشگران مورد تجلیل قرار گرفته و هم دستاوردهای پژوهش و فناوری استان معرفی شوند.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به منظور گسترش فرهنگ پژوهش در جامعه، روز ۲۵ آذرماه از سوی «شورای فرهنگ عمومی کشور» به نام روز پژوهش نامگذاری شد./

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید